KRK V6 II voor EUR 380

Ik ben erg benieuwd of er al forumleden zijn die ervaring hebben met deze club.
Lervertijd 12 dagen, dat houdt (denk ik) in dat ze zelf geen officiƫle dealer zijn, want die krijgen hun spullen veel sneller of hebben ze gewoon op voorraad.

Ik weet toevallig dat verzendingen vanuit Thailand (Futurlec...) gemiddeld 7 tot 10 dagen duren, dus 12 dagen levertijd suggereert dat ze die monitors ergens uit Aziƫ laten komen. Ben vooral benieuwd naar de garantie.

Prijs is altijd per stuk, maar wie koopt er eentje ? Garantie = 2 jaar... die van mij komen van Feedback btw..

Origineel geplaatst door abcd
Prijs is altijd per stuk, maar wie koopt er eentje ? Garantie = 2 jaar... die van mij komen van Feedback btw..

na altijd ? ze worden ook per set aangeboden, en als er 1 kapot gaat dan is het toch
handig als je er 1 kunt kopen ;)

Origineel geplaatst door Digimod
na altijd ? ze worden ook per set aangeboden, en als er 1 kapot gaat dan is het toch
handig als je er 1 kunt kopen ;)

KRK en stuk gaan ? :bekdicht:

Ik zie ook nergens tweedehands monitors p stuk te koop staan.. Maar tuurlijk, altijd handig om er eentje te kunnen kopen :) Praktijk is wel anders..

of je moat een 5.1 Surround Sound setup hebben dan is het wel handig 2x en set en ja hoor +1 :)

Back