leuk detail over ferry: ik deed ooit samen met hem toelating voor de studie muziektechnologie aan de hku. hij had op dat moment al een tiental platen uit met o.a. remix werk voor speedy j enzo, ik maakte synthesizer gejengel.
hij werd echter niet toegelaten omdat ie geen noten kon lezen... dan vraag je je toch af...
wat noten lezen met muziektechnologie te maken heeft ja.......ken de inhoud van de studie niet precies maar voor een opleiding journalistiek is het kunnen lezen en schrijven ook wel handig
Ik vind overigens 'plaatjes maken' niks zeggen over iemand als u mij toestaat even -off topic- heel erg kritisch te zijn.
Er is al genoeg brol gereleased en ik wil zeker niet die mensen eten geven die steengoeie muziek maken, maar toch geen vinyl releasen...maar daar ging het dus helemaal niet over. Bijgevolg weeral een hoop gezeik mijnentwege waarvoor sorry.
jeez skeletum, wat ben je toch een gefrustreerd elitair mannetje.... no offence hoor, maar al je postings op dit forum druipen gewoon van de negativiteit en het elitairisme...jammer vinnik dat
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.