fatte dikke shit voor de gevulde portomonee

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
IS VOLGENS MIJ EEN SOORT MAKELAAR [DIE WEER EEN MARGE IN ZN ZAKT STOPT ]
- maar heeft wel erg veeel high end shit!

mixer z
otari ssl neve
eiegnlijk vooral high endspul
maar mochter ienmmand op zoek zijn naar ;.........?

ziet er betrouw baar uit en asje een desk koopt of processor van 30000+ $ is buitenland heel zoo gek nog niet
http://www.soundbroker.com/ :halleluja

MOET FF EEN PIC POSTEN MIDAS DUURSTE 59.000$ fatt [url]http://www.soundbroker.com/CONSOLE/?listingid=25068[/URL]

Attachments

• dynimage.jpg
    dynimage.jpg
    90,2 KB · Bekeken: 90
:{

Origineel geplaatst door mono-poly
Een soort Knobexploit maar dan met mixers.

:D

hij is lollig he ,...:D [draad = closed
asje dit soort mixers ziet ,..dan is bv een ghost wat ik een upper al vond ,..met zn ronde 2500 eu een low budgettering ding
nee toch ....zit de quality eg in 20 x de prijs van bv een ghost ....?
ssl is wel de standaard in ....user hiphop whooha land ,..

moet je in de us of a eens aankomen met een dr ,...nieuwere modellen ,...best raar

wie bepaaldt nou de norm ,..zoiets van ik heb cash en koopt de duurste ssl 250.000 $ je hebt se egt !
en dan moet de volgende dre ,...of jean cliff ook zo,n ssl ,..waarom geen otari of ander merk one offs ...toch beetj ,.."wat de buurman heeft "

:halleluja :D
fatte shit iig ikzie opt forumvee eg veeel gasten met dikke synth en meer maar mixers kwee niet
kijk zoiets schafje aan omdat je bv een binnen loop contractje heb van 25.000 p jaar ofso ,...
anders kan t niet
jaa hypotheek ,..er zijn ook mensen die ryden een posche jeep ,...???
van tegen de 80.000 eu
doe mij dan maar een wagoneer met houten zijkanten ,..hihi
vintage rules ,..ook in mixer land ,..

trouwens waarom zijn laatste jaren div dr mixers soo cheap ,..terwijl de rete kromme spirt s van soundcraft nog steeds redelijk prijs waardig blijven begrijp t niet niks slechts aan dr aster iets kapot is voor een redlijk bedrag te fixen ,..
nog steeds
en bv de 1000/2000 heb ik eg leuke breed inzetbare tafels ,..gemiddeld nog geen 500.-
naja
:kont:

Re: fatte dikke shit voor de gevulde portomonee

Origineel geplaatst door R-ond
IS VOLGENS MIJ EEN SOORT MAKELAAR [DIE WEER EEN MARGE IN ZN ZAKT STOPT ]

En wat wat is er fout met de marge ???

Loop je dit ook tegen de bakker te verkondigen als je brood gaat kopen ???

Haha bij de bakker.
Gaat weer lekker in deze thread.
Ook dank aan Gerrie78 om de Idols winaar Oekraine nog een keer onder de aandacht te brengen.

Ps de eerste drie links doen het niet.

Origineel geplaatst door Negative Plus

Ook dank aan Gerrie784563 om de Idols winaar Oekraine nog een keer onder de aandacht te brengen.

:D .... geen dank

Origineel geplaatst door gerrie79
:D .... geen dank

aah je kent ze ,...
en skeletum wy syn sunig ,..draaien elke cent om ,..betaal geen cent tevel ,..jij ?

tuurlijk magdie man wat in zak steken ik denk alleen asje iets van 50.000 verkoopt en daar 5 % oppakt ist best wat !!!
vooral asje pr dag zoon mixert de deur uit doet zal wel geen storm lopen
zei niks over de prijzen high end vintage 20 jaar oud spul is duur ,..nee niet geod koop :D

a das weer anders ...in ned hebben we niet eg soon verzamel handel sommige importeurs ,..ofso

:{

het blijft toch link met ouwe meuk, het kan op een dag veranderen. Als digitaal met zo'n revolutie komt dat niemand dat spul meer wil...

Back