Te ruil gevraagd Yamaha DX7 Mk.II

Status
Please reply by conversation.

marcrum2004

Ingeburgerd
Hoi allemaal,

Ben op zoek naar een DX7 Mk.II [D of FD] die ik wil ruilen tegen een Crumar Stratus, Roland XP-10, Akai S01 of KORG M3R of een combinatie hiervan.

Marcrum2004

Aanscherping ruil

Aanscherping ruil

Blijkbaar zijn er niet veel DX7's op het forum, maar ik wil deze deal wel nader toelichten.
In principe wil ik een 6 operator DX synthesizer dus DX7, DX7s, DX7IID, DX7IIFD en hiertoe ben ik bereid een Crumar Stratus en een Roland XP-10 op te offeren en daarbij nog een Akai S01 en KORG M3r.
Uiteraard niet alle 4 tegelijk maar een combinatie is mogelijk.

Ik wil de Stratus, XP-10, S01 en M3R ook eventueel ruilen voor een Roland JX3P, Yamaha B200 of een Yamaha V50.

De Crumar Stratus heeft wat gebruikerssporen, sommige mensen knappen hier op af, maar hij is verder in goede staat, houtwerk OK.
De Roland XP-10 is in prima staat, alleen thuis gebruikt evenals de Akai S01 en M3R.

Waarom wil ik er zo graag van af ..... wil gewoon wat anders maar heb hier gewoonweg geen geld voor .... ruilen is voor mij dus de enige optie helaas.

Marcrum2004

Laatste poging

Laatste poging

Ik heb eerder genoemd dat ik mijn Crumar Stratus, Roland XP-10, Akai S01 & KORG M3r wil ruilen voor een DX7, DX7s, of DX7IID/FD maar dit mag ook zijn een Yamaha DX11, Yamaha V50, Yamaha B200, Roland Juno-60, Roland JX3P/8P of een Casio CZ-1.
Liefst geen DX27 of 21.
Ik doe er zelfs nog een MAM Midi Arpeggiator bij !!
Wil je een foto van de spullen zien mail me dan even en ik stuur je een foto.

Marcrum2004

Overweeg eens een TX7 of een TX802, geen toetsen maar misschien wat makkelijker en voor minder geld te vinden ;)

(dus misschien ook meer kans dat je makkelijk wat ruilt......gewoon maar een tip hoor :))

Status
Please reply by conversation.
Back