Autechre, Paard van Troje 12 mei

vertrekt er iemand vanuit belgie ....(gent )....wordt uiteraard vergoedt.
greetz

woensdag heb ik kaarten gehaald en de vrouw van t GWK wist mij te vertellen dat er nog 1-10 kaarten over waren..
Ik neem aan dat het nu wel uitverkocht is...

volgens mij ben ik een beetje abuis. Via de site van 't Paard zijn er blijkbaar nog kaarten te halen...die hebben natuurlijk gewoon een zoot opgekocht wat verder los staat van die door de ticketservices verkocht woren. mijn excuses :)
Btw; ik heb er echt zin an! :) Effenaar was vet 2 jaar geleden ,en dit belooft even vet dan niet vetter te worden. :D
Gaan er nog meer die t zekah weten?

Origineel geplaatst door EDP
ik vind autechre denk ik net iets te vaag als gewoon muziek maar juist de dingen met beeld zijn geweldig

deze onder andere met chris cunningham
gantz graf

gantz garf is niet van cunningham maar van Alexander Rutterford
chris cunningham deed een nummer voor de bonus lp van tri repetea ;)

Was gaaf! De heren hielden over het algemeen het tempo er goed in! Duistere en harde set wederom :okdan: Wel jammer dat t na 1,5 uur al ten einde was, ook het gejoel achteraf mocht niet meer baten. In Eindhoven was het ook donkerder in de zaal, wat ik echt wel een pre vond. Maar besides that; :halleluja
Jan Jelinek in de kleine zaal op de afterparty was ook wel gave sjizzle. Hij stond gelijkvloers met het publiek en achter hem waren ook nog zitzakken geplaatst dus gearfreaks konden hun lol op :D. Al met al een zeer fijne avond gehad :biertje:

Ik vond dit zo'n vet stuk 8~, en wou dat even delen
Autechre live Dublin

Geluid was overigens errug goed in 't Paardk, bassen en subbassen uitzonderlijk... Nou moet ik zeggen dat ik alleen Effenaar en Hedon Zwolle als vergelijkingsmateriaal heb als het em elektronische muziek gaat. maar desondanks petje af voor de geluidsmensen :)

Back