• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Klassieke Oscar synth 700 euro wie wil hem?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

low

Ingeburgerd
LAATSTE NIEUWS!!!
Zojuist wezen kijken. Hij miste een knop. Had wel midi. Heb er een kwartiertje mee mogen spelen :(
Klonk goed :)
Maar dus niet echt door en door getest ;{
Hij vroeg uiteindelijk 700 euro, en dat was toch teveel voor mij hoe hij eruit zag. Mensen die geinteresseerd zijn mail me dan kan geef ik je telefoonnummer. Een leuke kleinigheid van degene die hem via mijn tip aanschaft kan ik waarderen :)

Ben net afgeblaft omdat ik zomaar zijn telefoonnummer gaf zonder te vragen. Zit natuurlijk wel wat in. Misschien ook wel iets te enthousiast van mij. Hij zei dat hij hem op marktplaats zou aanbieden.
:( :( :(

Als het alleen dat ene knopje was geweest had ik hem wel gekocht. Ik vond echter dat hij er nogal gebruikt uitzag (understatement) :(
Kan echter voorstellen dat als je hem voor geluid wilt dat dat niet zoveel uitmaakt.

Dat dacht ik ook kijk naar de prijs en enkelt een knopje dat mist ?!?!? :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back