• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te ruil: gemodde boss dr55 en ringmodulator

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Soul C

gecalibreerde soul augurk
te ruil :

mijn prettig gemodde Boss DR Rhythm 55.

mods omvatten :
-kick decay knop
-white noise knop(snare + hihat)
-max accent
-dc in (geeft wel wat ruis met adaptor)
-resonantie bleep control knop
-5 drukkers voor fills en breaks, waarmee je oa zelfs de hihat kunt varieren !

alles werkt verder prima, is echt een organisch machientje; hihat is af te stellen als een shaker, echt lekker.
en de kick, mensen...
:halleluja

doe hem eigenlijk alleen weg omdat ie niet in m'n digitale set up past... ik gebruik 'm gewoon te weinig...
ideaal als je analoog bezig bent...bijvoorbeeld om je 101, 202, etc. te triggeren 8~

ik wil hem ruilen voor : iets leuks met midi, drumcomputer, module (liever geen FM of rompler), effectbak,
defecte synth... roep maar wat en wie weet...
hoewel ik niet voor geld ga, richtprijs : 100 euro (= prepalprijs+onderdelen+paar uur werk)

hier kun je 'm nog horen :
http://www.esnips.com/doc/19d2568a-f1e1-4b1f-baac-4e8e6693949f/dr55-mod-voorbeeld5

foto :

Attachments

• dr55.jpg
    dr55.jpg
    54,5 KB · Bekeken: 101
en de ringmodulator is ook te ruil.

het gaat om een actieve ringmodulator, de carrier zit er al in, en kun je tunen met een grote knop
andere controls zijn voor volume en om de carrier toon weg te draaien.
hij gaat op 2x 9volt batterij.

ik heb hem toen gebouwd naar een oeroud Craig Anderton schema, eigenlijk zonder te weten wat ik
kon verwachten. helaas is ringmoduleren niet echt mijn ding en daarom gebruik ik hem zelden.
hij is voor mijn stijl (dub) veels te rauw.

richtprijs 50 euro (onderdelen+paar uur werk) maar slechts te ruil voor een ander leuk effect oid.

ps : de frequentieschaal op de knop is niet de werkelijke carrierfrequentie, maar hoorde bij de
vorige inhoud van de behuizing (radiorichtingzoeker)

Attachments

• ringmodulator.jpg
    ringmodulator.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 95
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back