zijn dr gasten die de s330 s550 en eigenlijk is dit de w30 nog [veel ] gebruiken....?
schaam me om t te zeggen ik ben nog niet veel verder gekomen dan mte gebruiken as master keys,
wel gezocht naar data sounds diskkettes enz ; van alles gevonden mooie set librarys ,...op mn pc nog nu!
en idd die scsi ik d8 aaah t kapje zit er op maar waarschynlijk niet ,...intern moet er n chip in
k heb begrepen dat een wel een flink mooi soundje uit komt
digi filters ,..12 bitt ,..hebter dus nog maar erg weinig mee gedaan
iemand een merk cq model waar dit sampler - line serie ,..mee te vergelijken is ,..
qa12 bitt digi filters [ensoniq/korg dss ???}
ervaring mbt sound zzzzvoor deze serie
schaam me om t te zeggen ik ben nog niet veel verder gekomen dan mte gebruiken as master keys,
wel gezocht naar data sounds diskkettes enz ; van alles gevonden mooie set librarys ,...op mn pc nog nu!
en idd die scsi ik d8 aaah t kapje zit er op maar waarschynlijk niet ,...intern moet er n chip in
k heb begrepen dat een wel een flink mooi soundje uit komt
digi filters ,..12 bitt ,..hebter dus nog maar erg weinig mee gedaan
iemand een merk cq model waar dit sampler - line serie ,..mee te vergelijken is ,..
qa12 bitt digi filters [ensoniq/korg dss ???}
ervaring mbt sound zzzzvoor deze serie
Laatst gewijzigd:
. Dit is op 30 kHz onderverdeeld in 2 banken van 7.2 sec (14.4 sec in totaal). Als je op 15 kHz werkt, heb je het dubbele dus 14.4 sec (28.8sec in totaal). Er zijn firma's geweest die in het verleden RAM uitbreidingen op de markt hebben gebracht, maar daar is nooit echt veel over geweten.