Kore en Kraak

Kwajoep

Nieuwkomer
Hallo,

Ik heb sinds kort een KORE van Native Instruments tezamen met een Dell Inspiron 6500 (1,6 Ghz dual core/ 1 Gig geheugen)
Dit draait in principe als een speer, ware het niet dat de B4II waar ik mee werk af en toe (plm om de minuut) even stottert en dus geen geluid geeft (plm 1 seconde).

Ik heb de laptop al helemaal getuned en de processor indiciator geeft ook maar 25 procent aan.

Het maakt niet uit of ik een 1 spoor midifile afspeel of 40 toetsen tegelijk indruk.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Alvast bedankt.

Rene

Re: Kore en Kraak

Origineel geplaatst door Kwajoep
Hallo,

Ik heb sinds kort een KORE van Native Instruments tezamen met een Dell Inspiron 6500 (1,6 Ghz dual core/ 1 Gig geheugen)
Dit draait in principe als een speer, ware het niet dat de B4II waar ik mee werk af en toe (plm om de minuut) even stottert en dus geen geluid geeft (plm 1 seconde).

Ik heb de laptop al helemaal getuned en de processor indiciator geeft ook maar 25 procent aan.

Het maakt niet uit of ik een 1 spoor midifile afspeel of 40 toetsen tegelijk indruk.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Alvast bedankt.

Rene

Misschien een hele domme opmerking, maar heb je niet toevallig de demo? Je hebt vaker demo's die elke minuut ruisen/stil zijn.. :okdan:

Ik heb de volledige versie.(De demo houdt er na een half uur mee op).
Waar kan ik de buufergrootte instellen? Bij Asio driver?

GRT

Rene

Roel, bedankt voor je antwoord.
Ik heb alle services uitgezet in Windows en de Kore gestart en toen een voor een de services aangezet die de Kore nodig heeft.
Meeste heeft jouw tip geholpen: uiteindelijk moest ik hem op 20 ms latency zetten (kan net!) en nu draait het weer perfect.
Gisteravond tijdens oefenen hem over zijn nek laten gaan en hij gaf geen krimp.

Bedankt.

Grt

Rene

Back