Initializen van Prologue synth in Cubase 4

gremlin23

Compleet gestoord!
Hey guys,

Voor wie het weet is dit een hele eenvoudige vraag.
Ik heb eindelijk eens tijd om de nieuwe Cubase synths... Extreem onder de indruk!!
Maar, ik kan het initialize 'knopje' niet vinden.
Ik heb het steinberg forum doorgezoekt (waarschijnlijk met verkeerde zoekterm) en de Cubase 4 (vst) manual maar helaas...

Alvast bedankt,

Groetjes,

Frederik.

Natuurlijk is de synth in 'íntial mode' als je het voor het eerst laad, maar hoe krijg je 'hem' in deze modus zonder het opnieuw te moeten laden? ...

Iedereen overigens al op de hoogte van update 4.02 ?? Is stuk stabieler..

prologue opstarten
deze preset opslaan onder de naam initial prologue (bovenin je schermpje van een vst zit een store preset functie), nu krijg je voortaan in je soundbrowser een preset met de default instellingen, deze kun je laden wanneer je wilt

Origineel geplaatst door quifster
prologue opstarten
deze preset opslaan onder de naam initial prologue (bovenin je schermpje van een vst zit een store preset functie), nu krijg je voortaan in je soundbrowser een preset met de default instellingen, deze kun je laden wanneer je wilt

Ik ben hier ook al opgekomen, maar vind het toch nog vervelend om de volgende reden:

Wanneer men de patch weer wil initializen dan kost het altijd een stuk of 15 a 20 seconden om de desbetreffende patch te laden (omdat de nieuwe Cubase 4 Program Browser zo langzaam is!). Gezien ik vaak initialize wordt dit op den duur een vervelende handeling... :(

Hoe dan ook, heel erg bedankt voor je antwoord !! :)

Back