betalen voor myspace-ranking

zongada

Nieuwkomer
Nou wordt het toch echt wel completely crazy met Myspace , sinds ik daar een muziek-site heb aangemaakt , krijg ik mails binnen van 't een of ander .com bedrijfje dat tegen betaling (!!!) ervoor wil zorgen dat mijn site door meer mensen bezocht wordt en dus 'in the picture' komt. Tja , als we daar mee beginnen.... Myspace is dus het slachtoffer van zijn eigen succes geworden . Los daarvan zou ik wel wat feedback apprecieren op wat we maken : www.myspace.com/shuttleup , have fun !

Bericht door een moderator:
nee, dit is geen gear nieuws

Deze business bestaat al wel langer, aantal recording studio,s hier in nl voeren dit ook als produkt, dat ze jou muziek op myspace en op meer van die ongein promoten, en jij betalen natuurlijk.

Nouja goed een beetje handige jongen doet dat allemaal zelf natuurlijk, of een kennis die makkelijk is met internet. Maar misschien dat dit voor sommige mensen best goed uitpakt, wie weet...

Re: betalen voor myspace-ranking

Origineel geplaatst door zongada
Tja , als we daar mee beginnen....

Maar inderdaad, als we daar allemaal aan beginnen, dan zijn we weer terug bij nul, en zal er een super promoter moeten komen (waarschijnlijk de zelfde onder aan andere naam ;) ) , die voor nog meer betaling jou weer uit alle gepromote muziekanten tevoorschijn laat komen, :D eindeloze bussenis

Hé ja zeg , als iedereen nu eens vals begon te spelen : er zal toch wel zo'n progje bestaan dat de teller in je myspace doet verderdraaien tot 10000 visits of zo ?

Back