cool edit pro meerdere sporen ?

peejee

Ingeburgerd
Hallo,

Ik ben een totale leek en sukkel op vlak van PC en software enz ...

Ik heb onlangs van iemand Cool Edit Pro 2.0 gekregen, zei dat ik daar eens mee moest experimenteren voor opnames. Ik doe/deed opnames altijd met toestellen van BOSS BR-serie.

Nu heb ik al wel gevonden hoe ik iets kan opnemen enz, maar kan maar een spoor opnemen ... als ik dan op multitrack-weergave zet, dan kan ik mijn eerste opname wel in een eerste track plaatsen, maar kan geen nieuw spoor opnemen ...

kan iemand me uitleg geven langs deze weg of ergens een leuke site tonen waar zulke dingen staan uitgelegd ? eventueel met prentjes ?

groetjes, PJ

Je moet in de multitrack weergave een vinkje aanzetten op de track waar je op wilt nemen (volgens mij een blokje met een R erin), zodat de track rood kleurt. Als je dan opneemt, wordt die track gebruikt.

Kijk ook eens in de helpfile of zoek zelf eens rond op Google, want als je zulke basale dingen al moet vragen, denk ik dat je een moeilijke tijd tegemoed gaat.

Origineel geplaatst door Napole0n
Je moet in de multitrack weergave een vinkje aanzetten op de track waar je op wilt nemen (volgens mij een blokje met een R erin), zodat de track rood kleurt. Als je dan opneemt, wordt die track gebruikt.

Klopt

hallo,

heb wat zitten experimenteren en het begint te lukken. En ik zou inderdaad een heel moeilijke tijd tegemoet gaan, ik kan echt niet goed mé software overweg :-) maar lijkt me wel handig.

En m'n engels is niet goed genoeg om die handleiding te begrijpen :confused:
>maar het begint te vlotten. proberen en proberen hé ...
merci
deze mag dus op slot ?
:slotje:

Back