[track]160602

fuse

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Samen met een vriend van me laatst dit nummer afgemaakt.
Elektronica achtige old school stijl met ambient crossover.

http://mmbase.dyndns.org/peaks/160602.mp3

Een arp gebruiken met battery en dan nog mixen met diverse synths erbij en voor de verandering geen loops. (mocht niet)

He fuse,

mooi stukkie muziek. Aan het begin dacht ik wel een beetje, "zeg gebeurt er nog wat?" Maar dat werd later ruimschoots goed gemaakt toen de hogere accoorden/leads erbij kwamen. De compositie is prima. Die lage bass (die je eigenlijk wel waarneemt maat niet echt hoort) is goed uitgemixt, knap gevonden.

Misschien dat tussendoor enkele geluidseffecten (met lange delays ofzo) dit stuk naar een nog hoger niveau kunnen brengen. Luister eens naar Leftfield, die doen dat veel in hun rustige nummers. Ik vind dat altijd wel wat hebben, en het zou hier ook zeker bij passen.

lekker stukkie hoor, mooie pads.. er mag nog wel wat meer bij wat mij betreft
wrede bassdrum, andere percussie is ook zeer ok... behalve dan die ruis/distorted achtige snare, die gaat een beetje irriteren

inderdaad zeer lekker pads, ik vind de drums wel erg hard in de mix liggen vooral die snare die irriteerde me al vrij vlotjes zet maar eens het geluid heel zacht, het enige wat je dan nog hoort is die snare .hij doet me ook zo denken aan een opl3 gm snare ofzo.

Ik vind 'm lekker zwoel, met fijne subtiele veranderingen. die snare komt bij mij geheel niet storend over maar ik heb 'm over een computerkoptelefoon en daarop kan ik niet echt goed beoordelen.

...Lekker!

Back