pro one nieuw!!! 2299.-$ ???

Hij verkoopt ook een evolver voor 2300 dollar..........omdat het serienummer 4 is....jajaa

all serious offers with a good story will be considered....

zijn eigen verhaal is al mooi zat. daar kunnen wij nog een puntje aan zuigen ralph, een evolver voor 1800 euro.

mij lijkt het maar onzin. regelmatig komen prima, echt als nieuwe exemplaren van bv de pro-one voorbij.
als dan ook nog een goede liefhebber/reparateur de binnenkant nakijkt, heb je een vintage synth van dezelfde kwaliteit, zo niet beter. want wie zegt dat 25 jaar stilstaan beter is dan verantwoord gebruik?! en voor veel minder geld.

dit is weeral gewoon inspelen op de keiharde nostalgische gevoelens van de mensen, om zo een zwakkeling dik in de zak te zetten.

ik heb maar èèn adres voor zo'n mannen:
(een evolver voor 2300,-...)

http://www.gearslut.com

Gaan de handelaren elkaar nu afkatten? :duivels:

Origineel geplaatst door fuse
Gaan de handelaren elkaar nu afkatten? :duivels:

;)

wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen, dat als dit werkt, de volgende veiling van Ian Grant waarschijnlijk voor een zak stront is, volgescheten door Dave Smith met een certificaat wat ie de vorige dag gegeten had. startprijs $500.

nieuw?
hij zit in een vuilniszak en hij heeft ook een foto van zijn "rack" waar hij in staat :confused: .......

Origineel geplaatst door chielos
nieuw?
hij zit in een vuilniszak en hij heeft ook een foto van zijn "rack" waar hij in staat :confused: .......

en leeggesampled. tja, ook dat is waar..

Back