Signal Arts MAPS 8step-Sequencer [nieuw]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
Signal Arts MAPS 8step-Sequencer
nieuwe step sequencer fattie midi in/out en geen cv gate interface ing nodig

van patat je met!!!:D you...
775.- eu van "neefje "van maker van modcanmodules
8o) ok spul dit asjet mijvraagt
fattie zelfs
een concurrent voor de p3
want iedereen die bv analoog werkt moet ....een kit kopen erby ,....
deze niet ...clear cv gate sequencer !!

http://www.schneidersbuero.de/index...Arts MAPS 8step-Sequencer&currency=EURO_NETTO

niemand vettuh shit ,...
seq+cv gate

Hey RonDroid {yo hoestie}

Ik vind dant toch he ie P3 weetjewel dan net iets lekkerdjer {niet dan ja tog??]
Dees heb, alsk op hey piccie kieleloerd maar een trio gaat en voltage aus, die P3 heb er dan 8 trackies [geen gatta voltage maar tog eh ;)]

julie mot r-ond nie eg in de mAlings nemeu hore, want als je beziet da hij ffies meergezien heeft bekeken dan aldu medefrommers erby. ;)

Origineel geplaatst door VlEen
julie mot r-ond nie eg in de mAlings nemeu hore, want als je beziet da hij ffies meergezien heeft bekeken dan aldu medefrommers erby. ;)

en in een keer ben ik weer t middle point a belangstelling ,...
ik heb niks te bieden hoor ja een ax80 voor 370.- eu ,..bv
maar deze gozert :D bureau hebben wel eluke spullen ,..en daar t maar om....
datJULLIE t ook weten ,...:engel:

iig citaat website ,..
This has led us to the very long waiting time where we would like to say sorry for this way.
is een winkel voor mij ik ben altyd te laat!!!
hun ook!!:okdan:

Er raast een continue tornado door R-ond z'n hoofd, dus een beetje begrip graag. Hij is een van de leukste/aardigste/betroubaarste/synthgekke mensen die ik ken.

Verder heb ik iemand gesproken die, en een P3 en een Signal Arts sequenser heeft. En die zegt dat de Signal Arts muzikaler is.

Origineel geplaatst door Patat Met
Er raast een continue tornado door R-ond z'n hoofd, dus een beetje begrip graag. Hij is een van de leukste/aardigste/betroubaarste/synthgekke mensen die ik ken.

Er is niemand hier denk ik die dat ontkent, maar een geintje op zijn tijd :)

Origineel geplaatst door Patat Met

Verder heb ik iemand gesproken die, en een P3 en een Signal Arts sequenser heeft. En die zegt dat de Signal Arts muzikaler is.

EN ZO IS DAT ,..WAIKSE WOORDEN !!
JUR ; maar die dingen worden tochn niet geleverd ?
begrijp ik uit de set
kbenje morgen wel ...
veel nieuws
:engel:

Back