[track] no_name_yet

Origineel geplaatst door Arveyman
oops, sorry! opgelost...

Nee hoor...

Nee hoor.

Trouwens spaties in bestandsnamen en internet werkt altijd maar half en is verwarrend. (tip)

ik kon m gewoon downloaden

Wel een aardige track, maar ik mis nog iets van een lead....

off-topic:

DAS toeval! Kzat net op mijn werk RFC2396 van IETF door te lezen. De Space is "an excluded US-ASCII character" in de URI specificatie. Dus geen spaces gebruiken!! sommige browser trekken het wel en sommig webservers doen er niet moeilijk over, maar doe maar gewoon niet omdat Tim Berners-Lee het zegt.

/off-topic

off-topic:
Origineel geplaatst door Nolet
DAS toeval! Kzat net op mijn werk RFC2396 van IETF door te lezen. De Space is "an excluded US-ASCII character" in de URI specificatie. Dus geen spaces gebruiken!! sommige browser trekken het wel en sommig webservers doen er niet moeilijk over, maar doe maar gewoon niet omdat Tim Berners-Lee het zegt.

Verveel je of zo? ;)

Gewoon spatie voor '_' vervangen, dan is het leesbaar en handelbaar.

:off-topic

Maar vreemd dat Pjotr d'r wel bij kan en de rest niet.

Damn sorry guys ik had ondertussen een tracktitel bedacht en niet in de bovenste link gewijzigd. :D
okee, die is nu wel goed. En fuse, ik gebruik altijd underscores om spaties te vervangen hoor!

gr
R

Origineel geplaatst door fuse
off-topic:

Verveel je of zo? ;)

Gewoon spatie voor '_' vervangen, dan is het leesbaar en handelbaar.

:off-topic

Maar vreemd dat Pjotr d'r wel bij kan en de rest niet.

Nee, ik moet het voor me werk echt lezen. Er was een ruzietje ontstaan of er een & in een URL mag.
Die ruzie moest ik even beslechten. Triest zijn IT-ers he? Dat ze daar ruzie over maken.... :D

maar nouw staat er nog steeds geen commentaar over t nummertje :).. en dat zal ik ook niet doen.. want dis niet echt mijn muziek.. dus ken ik er ook niet over oordelen.. :)

ik vind de bas die je erin hebt zitten er niet helemaal bij passen had voor mij wel een ander basje mogen zijn.. Voor de rest vindt ik de track een beetje droog, had na mijn idee iets meer reverb op de hogere geluiden mogen hebben. En inderdaad zoals al was gezegd een lekker pakkende lead zou zeker niet verkeerd zijn..
Dit zijn allemaal maar kleine puntjes ik vindt de track wel lekker is zeker wel pakkend voor de dansvloer zoals je al zei..

greetz

Back