• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf MW1, XT, Pulse + Yamaha SY2 + Jaspers stand

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SCD

Gearlust [on]
In het kader van opruiming, nieuw in te richten studio ga ik (hier en daar toch met pijn) afstand doen van wat dingen.
Op MP al geplaatst, maar ik word zo moe van al die mensen die denken dat ze bij de uitdragerij dingen "kopen"...

Hier volgen de prijzen, die zijn vast. niet absurd, niet een koopje. Gewoon normaal, naar mijn idee. Het is wat ik ervoor wil hebben (omdat ik het er ook voor heb betaald en soms nog wel meer), anders blijft het hier. Geen ruilvoorstellen svp. tenzij een Quad 405-2 eindversterker in goeden doen...

Microwave 1: 300 euro. Met ROM OS 2, dus de laatste versie.

Waldorf Pulse: 225 euro

Waldorf XT, black edition, 30 voices: 625 euro

Yamaha SY2, met CV/gate en audio input naar de filters, inclusief originele koffer+poten: 300 euro

Jaspers Keyboard stand, 145 breed, 3 leggers: 75 euro

Prijzen exclusief eventuele verzendkosten.

scd@synthmusic.info

Plaatjes:

De Microwave 1

Attachments

• dscf0002.jpg
    dscf0002.jpg
    102,3 KB · Bekeken: 151
De Pulse

Attachments

• dscf0003.jpg
    dscf0003.jpg
    140,7 KB · Bekeken: 153
De XT:

Attachments

• dscf0001.jpg
    dscf0001.jpg
    198,7 KB · Bekeken: 145
De SY-2:

Attachments

• dscf0004.jpg
    dscf0004.jpg
    224,5 KB · Bekeken: 144
De Jaspers stand is inmiddels gereserveerd *D

Ralph, je PB box is vol...

De Microwave doet het op MP beter dan hier: gereserveerd

De SY2 gereserveerd

Microwave: verkocht
Jaspers stand: verkocht
Microwave XT: verkocht

SY2 nog gereserveerd

Blijft over:
Pulse 225 euro

Nou, vooruit, omdat alles zo makkelijk de deur uit ging:

Waldorf Pulse: 199 euro{/B] (ex verzendkosten)

Nog steeds een Pulse voor slechts 199 euro.

een van de twee Jaspers stands is er ook nog steeds: 75 euro. Drie lagen dus en ± 145 breed en ± 145 hoog.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back