SCD
Gearlust [on]
In het kader van opruiming, nieuw in te richten studio ga ik (hier en daar toch met pijn) afstand doen van wat dingen.
Op MP al geplaatst, maar ik word zo moe van al die mensen die denken dat ze bij de uitdragerij dingen "kopen"...
Hier volgen de prijzen, die zijn vast. niet absurd, niet een koopje. Gewoon normaal, naar mijn idee. Het is wat ik ervoor wil hebben (omdat ik het er ook voor heb betaald en soms nog wel meer), anders blijft het hier. Geen ruilvoorstellen svp. tenzij een Quad 405-2 eindversterker in goeden doen...
Microwave 1: 300 euro. Met ROM OS 2, dus de laatste versie.
Waldorf Pulse: 225 euro
Waldorf XT, black edition, 30 voices: 625 euro
Yamaha SY2, met CV/gate en audio input naar de filters, inclusief originele koffer+poten: 300 euro
Jaspers Keyboard stand, 145 breed, 3 leggers: 75 euro
Prijzen exclusief eventuele verzendkosten.
scd@synthmusic.info
Op MP al geplaatst, maar ik word zo moe van al die mensen die denken dat ze bij de uitdragerij dingen "kopen"...
Hier volgen de prijzen, die zijn vast. niet absurd, niet een koopje. Gewoon normaal, naar mijn idee. Het is wat ik ervoor wil hebben (omdat ik het er ook voor heb betaald en soms nog wel meer), anders blijft het hier. Geen ruilvoorstellen svp. tenzij een Quad 405-2 eindversterker in goeden doen...
Microwave 1: 300 euro. Met ROM OS 2, dus de laatste versie.
Waldorf Pulse: 225 euro
Waldorf XT, black edition, 30 voices: 625 euro
Yamaha SY2, met CV/gate en audio input naar de filters, inclusief originele koffer+poten: 300 euro
Jaspers Keyboard stand, 145 breed, 3 leggers: 75 euro
Prijzen exclusief eventuele verzendkosten.
scd@synthmusic.info