Roland SH-101

Status
Please reply by conversation.

smokmostus

Stamgast
Hai allemaal

gezocht; een Roland SH-101, de grijze en technisch gezien natuurlijk in perfect werkende staat..

..liefst beetje in omgeving Delft/Den Haag/Rotterdam, maar anders valt er ook wel wat te regelen. :)

check eerst even het forum:

link

...

...

pff 500 euros das wel weer een hoofdprijs

ook ik heb geprobeerd om zaken te doen, maar ik hoor al niks meer.

geloof niet dat de eigenaar er zelfs voor 500 vanaf wil...

maargoed ik wacht wel, als iedereen die prijzen maar omhoog blijft halen dan is er straks niks leuks meer te krijgen voor een normale prijs.

Ik wil niet vervelend doen. Maar wij hebben gisteren nog contact met elkaar gehad. Waar op ik foto's naar jou persoonlijke email adres zou sturen. Deze foto's heb ik zo juist gemaakt, je zult ze dan ook binnen nu en een uur in je mailbox zien. Beetje vreemd om met mij heen en weer te PM'en (wat mij ook tijd kost) en dan nu te gaan zeggen dat jij niks meer van mij hoort. Zoals ik in mijn PM heb gezegd, de SH 101 verkeerd in uitstekende staat. Ik denk dat je daar dan ook iets meer voor over mag hebben.
Bieden kan je altijd doen, echter zoals ik ook in mijn PM zei. Ik heb er ook 500 euro voor betaald. Ik ga absoluut geen verlies maken op een legendarische synthesizer.

Je moet niks. Het mag.

Groeten,

Bob

Origineel geplaatst door paraphonic
ook ik heb geprobeerd om zaken te doen, maar ik hoor al niks meer.

geloof niet dat de eigenaar er zelfs voor 500 vanaf wil...

maargoed ik wacht wel, als iedereen die prijzen maar omhoog blijft halen dan is er straks niks leuks meer te krijgen voor een normale prijs.

Oh. Nog iets, voor 500 euro is ie verkocht aan jou hoor (volgens mij staat deze prijs ook in mijn advertentie:)). Ik begrijp niet waarom je hier doet alsof ik onredelijk ben.

Excuses Bob, ik kreeg een verkeerde indruk via onze pm wisseling en ik oordeelde daarop te snel.
Neemt niet weg dat ik het nog steeds veel geld vind, maar das mijn mening.

ok ik besef me dat het nogal lullig is gegaan dat ik dacht dat bob niet meer van zich liet horen terwijl het nog maar een dag geleden is.

ben nogal vergeetachtig af en toe, ik heb een beetje te veel aan m'n hoofd op het moment en ik zou wel eens wat minder mogen blowen denk ik soms, en ja misschien is dat verstandig want dit ging wel erg ver.

(overigens ben ik wel trots dat ik als roker niet in de studio rook) :)

afijn ik zal proberen beter bij de les te blijven om misverstanden te voorkomen.

weltrusten

Origineel geplaatst door BobStock
de SH 101 verkeerd in uitstekende staat. Ik denk dat je daar dan ook iets meer voor over mag hebben.
Bieden kan je altijd doen, echter zoals ik ook in mijn PM zei. Ik heb er ook 500 euro voor betaald. Ik ga absoluut geen verlies maken op een legendarische synthesizer.

Je moet niks. Het mag.
Bob [/B]

je hebt helemaal gelijk asje zegt niks moet alles mag en je zal zien ,...ze zijn gewild ,
je verkoopt m ook voor 500
ik vindt t wel jammer dat [niet alleen door jouw er steeds meer gevraagd en ook dus betaald wordt door gaste

niks persoonlijks hoor! ff zeuern gewoon ,...
typish voor beeld
je weet waarje aan toe bent tegenwoordig of wachten op een buitenkansje ,...waar bv 25 mensen op reageren ,..???
is ook niet leuk
tegen elkaar opbieden ,....of gewoon voor een gaan die bv 100a150 te duur is
ik denk dat 350 netjes is
ik zou persoonlijk liever nog mc202 hebben ook

door t vraag / aanbod ,..gaan bv tb/909 tegen woordig dik over de duizend grens weg ! jammer
ik betaal dat niet ...!
sommige graag
sc6 iig alebei

Ja precies, maar zoals ik ook zei; ik heb het er zelf ook voor neergelegd! Ik had er ook liever 350 voor betaald hoor8o).
Maar goed. Ik vind het gezien de staat, het geld dubbel en dwars waard.
We zien het van zelf! Anders zet ik hem op Ebay. Daar komt het wel goed.

Groeten,

Bob

Ik ben het er wel mee eens dat je vintage spul niet moet verkopen met verlies.. De markt bepaald de huidige prijs en die schommelt behoorlijk. Je moet gewoon geluk hebben. Niet leuk, maar het is niet anders. Ik heb een Juno60+Kentonpro-dcb jaren geleden voor 450E gekocht. Ik geloof dat de prijzen van de Juno60 wat omlaag zijn gegaan (of niet?) en dus ga ik echt het ding niet wegdoen voor <450. (ik doe hem zowieso niet weg)

Origineel geplaatst door Arv
Ik ben het er wel mee eens dat je vintage spul niet moet verkopen met verlies.. De markt bepaald de huidige prijs en die schommelt behoorlijk. Je moet gewoon geluk hebben. Niet leuk, maar het is niet anders. Ik heb een Juno60+Kentonpro-dcb jaren geleden voor 450E gekocht. Ik geloof dat de prijzen van de Juno60 wat omlaag zijn gegaan (of niet?) en dus ga ik echt het ding niet wegdoen voor <450. (ik doe hem zowieso niet weg)

volgens mij scoorde je 2 jaar geleden nog een j60 voor 250.-
maar idde met dcb d8 ofwat is tie zeker een meerwaarde beschoren ,..denkik wel !

dus wordt er tegenwoordig vrij 450 voor gevraagd mag en kan
polysix ook ik wil der kaal 300 voor geven ,...
tis en bklijft en lekker analoge digi poly bak ...met schuiven = belangrijk

ook al heeftie geen aansturing ,..heb een kastje gezien 69.- eu ...midi op je j60 klaar toch?

:luv:

.. heb op ebay een 101 aan me voorbij laten gaan, werd toch te duur.... heb zo'n idee dat het niet gaat lukken voor onder de 400, allen die ik heb zien staan de laatste tijd zaten er boven ..450 enz..
Miischien m'n budget toch wat verhogen, ff checken, orde op zaken stellen... moet dat ding gewoon hebben! ;)

Origineel geplaatst door Arv
Ik ben het er wel mee eens dat je vintage spul niet moet verkopen met verlies..

Ook wel mee eens, vintage is gewild maar 500 voor een 101 vind ik echt belachelijk uberhaupt..

Origineel geplaatst door Bass
Ook wel mee eens, vintage is gewild maar 500 voor een 101 vind ik echt belachelijk uberhaupt..
t zal allemaal wel maar as ik bv 500 moet gaan betalen voor een 101 kocht een pro one 100 meer
of asje een tb moet gaan kopen voor 1250.- kocht ik een kloon....s odat is ter weer uit :D

ik begrijp bets dat gasten hun centen terug willen maar ...qa aankoop ister genoeg alternatief

mc202 voor 350 vanmiddag nog weg ! veel leuker :halleluja

een mfb van elekrovolt 3 osc....

Ik heb 'em !! ..werkelijk in prachtige staat! damn.... echt VET dit ding!!! Hmmmzmz

Velen Dank Bob! ;)

kan dus eventueel :slotje: op.....

Status
Please reply by conversation.
Back