303 30 bieders 700 eu nu 8 uur nog

Re: 303 30 bieders 700 eu nu 8 uur nog

Synth Forum Melding
Wat je hier probeert te doen, kan helaas niet.

oeps by deze nog 1x
:o:
= / was niet de bedoeling seee nu pas dat je bood dsil aaah
sc6 guntje ...ieder zn acid zeg maar
808 schootje ook al miss,..
[kheb net een cmu 800 gewonnen yeah 202+606+ meer in a box [nu nog software vinden ]

km moet eerlijk zeggen astie niet veel omhoog schiet je een leuke bak kan hebben ziet er netjes uit ,..en sync boxie erby

zal wel weer een eikel by zitten 1200 hop

niet mee doen
:bekdicht:
en hij heeft zie ik de kenton mod [had ik ook op mn ooit 303!
wel andere sounds krijgje dan

...

...

Origineel geplaatst door dsil
Hey, doe dat eens ff niet :o:

Beetje reclame maken, pffffff :D
hihi ja kut is dat he denk je eindelijk iets voor een mooi prijsje te hebben....

ja balen man.. je wilde niet hoger dan 900?

Eigenlijk is hij nog voor een nette prijs weggegaan, gezien zijn érg mooie staat.
Zeker als je er dan nog eens bijneemt dat die bakjes tegenwoordig vaak voor 1100+ euro de deur uit gaan, zeker op eBay.

Nu is mijn bedenking:
Komt dit omdat er minder interesse is voor de tb-303 in het algemeen, of zou er minder op geboden zijn omdat dit exemplaar al enige modificaties heeft ondergaan en niet meer in "fabrieksstaat" verkeert?

ik denk dat een 303 in org staat ...tydje gekledenging dr zon eentje in doitsland ,..voor 1150- d8 ik met de 303 schyf en tasje en org manual
ja dat willen sommige
ik denk dat een gemodde astei goed werkt
beter is is
want een kenton kit mod erop-geeft mogelijk heden
heb nogniet gekken [durf niet !]
maar dsil kwam toch niet door mij
en idd je moet rekening houden met die magishe 1000 eu grens kzeeeeeert t de 808 gaat dat ook halen...brr minder want die wil ik

dsil sc7 by volgende hunt!

Origineel geplaatst door SideFX
ja balen man.. je wilde niet hoger dan 900?

Had idd 911 als max bod en ik ga niet in de laatste minuut nog eens overbieden. En daarnaast, ik ga liever hier in Nederland even langs bij de verkoper om 'm uit te proberen met een lekker bakkie pleur. Dan weet je ten minste wat je in huis haalt. Het blijft toch veel geld.

En trouwens, ik had beter naar de sign van MadR moeten kijken, want ebay is nou niet de meest veilige plek om je 1000 euro uit te geven. Niets slechts over de verkoper hoor, die ken ik verder niet.

Origineel geplaatst door dsil
Thanks R-ond, ik hou het wel in NL in het vervolg!

check een mc202 en ga programmen mod m om met wat cv extar ens o erop cash over
of scoor een syst 100 101 komt wels voor by 7a800 eu is semi mod en klinkt as een klok en tb filter ,..18 db karrakter en is geen fabeltje ...
102 is zeldzamer zonder keys

:engel:

Back