800dv yep 3000 bath-

ask t soo bekijk net so veel as bv een cr 8000 qa prijs whoooo
en een virus = weer 30.000 bath

mmm ik ken geen thais
zou byna durfen te mailen
:{ 800 dv voor de prijs van ,...jur!
:Z

R-ond, nu verbaas je me toch echt hoor :D

Zit je zelfs op thaise marktplaatsen te speuren, hehe. Ik had deze site vorig jaar moeten kennen.

3000 bath is 60 euro dus niet zoveel. Verzendkosten is ook niet zo veel. Ik betaalde voor een doos van 20 kilo ongeveer 36 euro om deze te laten verzenden. Dit was wel mee seamail. Met luchtpost was ongeveer 2 keer zo duur en zo'n 30 keer zo snel 8o)

heeeeel toevallig ik zocht een pixie van r8 na kwam dit tegen d8 leuk
en 60.- eu ouwe dan komik m persoonlijk wel halen as hand bagageneem ik m mee
sssjt niks zeggen

-wel erggoed koop [ik ken dr hier nog eentje voor 1400.-:Z

best logish daar zijn tuurlijk veel roland en korg producten denk ik wel op 2nd hand markten te koop - waarom ook niet

:halleluja maarja ebay is beetje trustfull maar een thai boy/girl een dv 800 oplaten sturen
:engel: kwee niet
staat ook een cr8000 voor 3000 bath [ 60.- eu ]
dus

:walker: hup op vakantie
:doei:

Nou, ik heb in heel azie hard mijn best gedaan om tweedehands gear te vinden, maar dit was nagenoeg onmogelijk. Ik heb in Bangkok wel wat zaakjes gevonden waar ze zooi verkochten, maar dat was toch niet echt gericht op de synths enzo. Al met al niet veel kunnen vinden. Best jammer want ik hoopte eigenlijk wel iets te vinden, maar niets dus.

In Hong Kong zitten wel een paar coole zaakjes, waar de prijzen als het goed is niet al te hoog liggen, maar daar moet ik nog een keer naartoe :D

Een maatje van me moest laatst optreden in Japan en had in Tokyo ook een zaakje gevonden waar ze alleen maar ouwe gear hadden staan. Ze hadden zelfs een hele rij met 909's staan, maar het was gruwelijk duur. Iets van 1500 of 1700 euro voor een 909!!!

"Even aphex Twin buys his analoque gear here" zeiden ze :D

Ook in India is er bar weinig te vinden, terwijl ze daar best veel synths hebben gebruikt vor oude Bollywood muziek. Maar de kans is natuurlijk groot dat dat toch allemaal een beetje uit dezelfde studio komt.

M'n schoonzus zit nu in Bangkok, maar als ik haar ga vragen of ze een synth of drumdoos wil meenemen, denk ik dat ze heel hard gaat lachen :bekdicht:

je zus zit daar = handig asje de prijzen ziet
je weet niet waar de spullen zich natuurlijk bevinden ,..BANG cock is groot
maar deze prijzen als hand bagage moet lukken ,..vast invoer ook betalen
net as een walkman [toen!] en horloges maar moetje met 2ndhands ??? ook invoerrechten as handbagage betalen ???

was eiegnlijk maar een wild guess d8 zet t hier neer maar zon luttel bedrag voor een synth die ik eg graag wil...:duivels: beetje mezelf pesten

kzat er eg over te denken ,..is er iemand die wels wat uit thailandgekocht heeft ,..en hoe doe je zoiets veilig ,.....paypall dat t cash eregns in between staat
ranzig goedkoop 3000 bath
heb nog aan een vriendt gevraagd klopt ongeveer wel

dan ga je toch denken ,....evt een 808ie overlatenkomen ,...100. eu laat een onsje analoog meer zijn ,...

Back