mxr 185 drumachine ...manual/schemas alles

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
yooh ik heb een drumamachine die heb ik ergens AH gelezen is mede ontworpen door mr linn
roger 4 friends:D

nou valtie uit na een 10 minuten as je dr niet aan zit ,..
en asje in rec/ startmode gaat byna meteen
voeding ofso ,..ik heb m opeb gdraaid en gemeten en op de voeding zit div . spanning ?
doet t dus

verder wastie nog nooit open geweest as new dus merkte ik een lak-lockte schroefjes ...
erg mooi fyn machine deed t ooit wel...2 jaar geleden
een soort van linn rum eprom based ,...
zal wel ff paa pixies plaatsen
zoek dus eiegnlijk aales schemas / evt manula [ service ]
graag zelfs project staat te lang stil
ging der laatsteentje op ebay gemisst grr klinknamelijk eg goed enis blijkbaar zeldzaaam http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=180090762309&ssPageName=STRK:MEDW:IT&ih=008

check 4 info
sp / linn drum achtig 8 bittsounds

is een (kan) tipisch vershijnsel van koude soldeerpunten of micro barstjes in de print banen,wat je moet doen OM TE BEGINNEN is,print eruit halen en met een vergrootglas (groot) elke mm van de print langs wederszijde afgaan,en elk verdacht 'punt' even heropwarmen met je soldeerbout,mits toevoeging van wat soldeer indien nodig (zeker op de printtracks)

verkoop jem niet ?..:engel:

k d8 schop m ff
wie weet ...ideen ..... suggesties
spanning staat erop en dan ...valtie uit na een minuut [vroeger ...paarminuten en klnk er ook nog wat nu niet meer ?

pixie voor de nono,s :D
neen serieues dis net een linn drum die oranje ietsje minder features ,..ds zekers in ,..FUTURE de moeiet om te rep./. laten repareren

Attachments

• bdd5_1.jpg
    bdd5_1.jpg
    19,9 KB · Bekeken: 99
Back