DJ Jeffrey
Ingeburgerd
Help,
Ik krijg dat ding niet geinstalleerd, ik werk met Cubase VST 5.1 included last updates....
Ik start de setup, de setup vraagt of het pad correct is c:\steinberg\cubase\Vstplugins\
ik zeg ja dat is goed hoewel ik cubase geinstalleerd heb op me I: schijf staat er toch altijd
een map onder je c:\Program Files\ genaamd steinberg.
daarin gooit hij de dll bestanden en nog wat meer dan vraag de setup om de computer opnieuw
op te starten voor de laatste bewerkingen ook netjes gedaan start cubase op
zoek op vst instruments maar geen orange vocoder.........
Ik snao er geen bal van als ik het installeer onder de cubase directory op de I: schijf dan krijg ik allemaal
errors als ik cubase opstart en lijd tot een crash van cubase en sluit zichzelf af...
iemand een idee wat hier fout gaat ik snap er geen bal meer van !
helppppp
alvast bedankt
Ik krijg dat ding niet geinstalleerd, ik werk met Cubase VST 5.1 included last updates....
Ik start de setup, de setup vraagt of het pad correct is c:\steinberg\cubase\Vstplugins\
ik zeg ja dat is goed hoewel ik cubase geinstalleerd heb op me I: schijf staat er toch altijd
een map onder je c:\Program Files\ genaamd steinberg.
daarin gooit hij de dll bestanden en nog wat meer dan vraag de setup om de computer opnieuw
op te starten voor de laatste bewerkingen ook netjes gedaan start cubase op
zoek op vst instruments maar geen orange vocoder.........
Ik snao er geen bal van als ik het installeer onder de cubase directory op de I: schijf dan krijg ik allemaal
errors als ik cubase opstart en lijd tot een crash van cubase en sluit zichzelf af...
iemand een idee wat hier fout gaat ik snap er geen bal meer van !
helppppp
alvast bedankt