Orange Vocoder "Prosoniq"

DJ Jeffrey

Ingeburgerd
Help,

Ik krijg dat ding niet geinstalleerd, ik werk met Cubase VST 5.1 included last updates....
Ik start de setup, de setup vraagt of het pad correct is c:\steinberg\cubase\Vstplugins\

ik zeg ja dat is goed hoewel ik cubase geinstalleerd heb op me I: schijf staat er toch altijd
een map onder je c:\Program Files\ genaamd steinberg.

daarin gooit hij de dll bestanden en nog wat meer dan vraag de setup om de computer opnieuw
op te starten voor de laatste bewerkingen ook netjes gedaan start cubase op
zoek op vst instruments maar geen orange vocoder.........

Ik snao er geen bal van als ik het installeer onder de cubase directory op de I: schijf dan krijg ik allemaal
errors als ik cubase opstart en lijd tot een crash van cubase en sluit zichzelf af...

iemand een idee wat hier fout gaat ik snap er geen bal meer van !

helppppp

alvast bedankt

je moet die dll's in de vstplugins directory van je I:\ gooien.

Origineel geplaatst door J-Run
je moet die dll's in de vstplugins directory van je I:\ gooien.

Hoe dan want het is gewoon een setup programma?
die vraagt om de directory van cubase vstplugins en als ik dan installeer onder
c:\steinberg\cubase\vstplugins dan ziet cubase het niet naar het opnieuw opstarten
en als ik het dus onder I: installeer en start cubase krijg ik dus allemaal foutmeldingen
en crasht cubase dus.

helppp

Origineel geplaatst door DJ Jeffrey

Hoe dan want het is gewoon een setup programma?
die vraagt om de directory van cubase vstplugins en als ik dan installeer onder
c:\steinberg\cubase\vstplugins dan ziet cubase het niet naar het opnieuw opstarten
en als ik het dus onder I: installeer en start cubase krijg ik dus allemaal foutmeldingen
en crasht cubase dus.

helppp

Ik zou adviseren: zet alles gewoon op C (ook Cubase).
Ik geloof dat je de plugin directory van cubase ook kan zetten ergens, maar dat weet
ik niet helemaal zeker...

Origineel geplaatst door DJB

Ik zou adviseren: zet alles gewoon op C (ook Cubase).
Ik geloof dat je de plugin directory van cubase ook kan zetten ergens, maar dat weet
ik niet helemaal zeker...

Dit werkt ook niet blijf de zelfde foutmeldingen houden shitzooi

en het ergste is nog die plugin kost afgerond 150 euro'sssss en dat voor
een niet werkende plugin :confused:

Ik snap het niet heb ook getracht het programma te installeren in een aparte dir
zodat ik die orangevocoder.dll onder met vst plugins kon gooien maar ook dan
zegt ie dat er een fout is....

shit

2 tips, mischien werken ze:

Zoals al eerder gezegd kopieer ze naar de I: map, alle bestanden in de map
van prosoniq. Geef de naam in je cubase map op I: dan ook dezelfde naam.

ten tweede, kijk eens na of je c wel als een shared map hebt staan, dit kan
ook een reden zijn waarom cubase de plugin niet vindt.

de orange vocoder is een echte vocoder, en nog een goede ook. niet zo miepen, hardwarefanaten! :)

okee, de presets zijn erg slecht, maar met een beetje werk kan je er mooie dingen uit halen...

jeff, je moet de plug installeren in de vst-plugins-map op de schijf waarvan je cubase draait, da's al... hij doet t bij mij wel zo.

Origineel geplaatst door cyan_circle
de orange vocoder is een echte vocoder, en nog een goede ook. niet zo miepen, hardwarefanaten! :)

okee, de presets zijn erg slecht, maar met een beetje werk kan je er mooie dingen uit halen...

jeff, je moet de plug installeren in de vst-plugins-map op de schijf waarvan je cubase draait, da's al... hij doet t bij mij wel zo.

Ja ik weet het........maar het is een installatie programma die de plugin installeert en vraagt om de map van de vst plugins ik heb zowel op me c schijf geprobeerd als op me i schijf en het werkt niet op de een of andere vage manier
ik heb inmiddels support opgeroepen van Prosoniq zelf omdat ik vind dat hun het maar moeten oplossen het is tyenslotte hun "zooi" :[>

Maar kan alleen 7 dagen duren hahaha erg klantvriendelijk weer erg commercieel opgesteld notttt

Het is wel vaag hoor alle plugins kan ik installeren zonder probs maar die vocoder owwww hoofdpijn plugin :peukie:

In ieder geval bedankt allemaal voor de tips heb het allemaal geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat =(

Jeffrey

Met welke OS werk je ?

Ik heb destijds ook wat problemen gehad met het installeren van Muziek Soft en Plug-ins
en heb dat kunnen oplossen door het installeren van de service packs 1 en 2 voor Win2000

Te proberen....

Kan je hem nog terugbrengen?

Kan je hem nog terugbrengen?

Origineel geplaatst door DJ Jeffrey
Ja ik weet het........maar het is een installatie programma die de plugin installeert en vraagt om de map van de vst plugins ik heb zowel op me c schijf geprobeerd als op me i schijf en het werkt niet op de een of andere vage manier
ik heb inmiddels support opgeroepen van Prosoniq zelf omdat ik vind dat hun het maar moeten oplossen het is tyenslotte hun "zooi" :[>

Maar kan alleen 7 dagen duren hahaha erg klantvriendelijk weer erg commercieel opgesteld notttt

Het is wel vaag hoor alle plugins kan ik installeren zonder probs maar die vocoder owwww hoofdpijn plugin :peukie:

In ieder geval bedankt allemaal voor de tips heb het allemaal geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat =(

Jeffrey

En misschien de Akai Pro VST Vocoder gebruiken..
Die gebruik ik ook en klinkt heerlijk...
+ installeren has never been easier.

Back