The Black Dog @ Urban Explorers Festival, Dordrecht

PlE

Stamgast
http://www.urbanexplorersfestival.nl/home.php

11, 12 en 13 Mei in dordrecht. Volgens mij treed The Black Dog op de 12e op. En voor de rest zijn er nog meer intressante artiesten te vinden op dit festival. maar The Black Dog is toch wel erg vet! :okdan:

The Black Dog is een legendarische Britse groep die sprookjesachtige, intelligente techno biedt die zowel het hoofd als de voeten in beweging zet. Hun combinatie van Detroittechno met klassieke synthesizerpatronen gaf begin jaren negentig de aanzet voor de intelligent dance music van bijvoorbeeld Aphex Twin, Plaid en Autechre

black dog is dan wel ook niet meer dezelfde formatie als toen Spanners e.d. gemaakt werden

het beste is het oudste nog steeds..

tydje geleden jaartje ofso reden we uit belg. terug en was er een liveset [ dj ? ]
van eg acid tot snoeihard / intelligence autechre & @phex twin achtige drums ...erg fat vondtik dat in de auto bleek later hoorde ik op studio brussel een set van black dog ,..welke personen dat deden
iig pude dingen van black dog zijn zekers ok
is een van de black dog niet weer plaid begonnen ?

Origineel geplaatst door rvooh
black dog is dan wel ook niet meer dezelfde formatie als toen Spanners e.d. gemaakt werden

het beste is het oudste nog steeds..

Toch vind ik "Silenced" ook een fijn album om naar te luisteren :)

Origineel geplaatst door R-ond

is een van de black dog niet weer plaid begonnen ?

2 vd black dog werden plaid, en dat hoor je ook duidelijk aan de muziek van plaid

de 3de man bleef, en wisselt zo afentoe van bandleden.. beetje raar verhaal vind ik ;)

idd, vroeger op gebied van idm+acid enorm goeje albums gemaakt
kvind ze nu nie slecht, ma vroeger veel beter :)

Psil-Cosylyn + Psilcosyn zijn kippevel tracks :halleluja

Origineel geplaatst door rvooh
2 vd black dog werden plaid, en dat hoor je ook duidelijk aan de muziek van plaid

de 3de man bleef, en wisselt zo afentoe van bandleden.. beetje raar verhaal vind ik ;)

idd, vroeger op gebied van idm+acid enorm goeje albums gemaakt
kvind ze nu nie slecht, ma vroeger veel beter :)

Psil-Cosylyn + Psilcosyn zijn kippevel tracks :halleluja

aaaah dus daar hebben ....die makers van die nep vst 303[klinkt bets goe!]hun naam van daan die ook drumazon maken :D
plaid vindt ik erg goed zelfs in utrecht een keertje gezien / hort terwijl ik niet eens hun muziek allemaal ken
intellligente tsja ritmesoundscappes achtige electro goed aan hoorbaar minder feest/dansbaar
terwijl de black dog toen best uk underground
zal wel door de laptop cultuur komen

Back