Moog Voyager RME V3 new!

Zoidsity

Go with the flow..
Weliswaar in hartje Londen, dus ook een ander stekkertje/adaptor(?) erbij rekenen.

Maar als je TOCH een keer naar Londen gaat.. Voor een V3 is omgerekend +/- 1792 euri in vergelijking met bijv. Thomann
(2222.00 EUR ) is toch niet ECHT slecht, dacht ik.

Enfin, doe er Uw voordeel mee, zou ik zeggen!

(de rest is over 't algemeen wel behoorlijk aan de prijs daar..)

inderdaad een goede prijs en heel leuk muziek shoppen ook daar op charing cross road en zo.
lekker zonnetje en dan de hele dag in soho rondhangen, ik krijg er gelijk zin in.
en voor die rme hoef je alleen maar een nederlands netsnoer van 5 euro te kopn of zo, met een hollandsche stekker eraan, of een andere stekker eraan zetten, maar dat is minder netjes.

goede deal!

voor dat prijsverschil kun je nog een leuk nachtje in London blijven hangen! >400EUR!
(wel eerst ff bellen of ze er eentje voor je vasthouden...)

scroll naar beneden man

en zie daar de enige echte WALDORF WAVE helaas iets te duur voor mij ( 3999,- pond) :(

Ja, zo'n Voyager RME zou ook wel echt iets voor mij zijn.....een lekker dikke analoge bak MET geheugen, jawel!! :W

Ik weet nog dat Peter van Studio de Dijk een jaar of twee terug tegen me zei dat hij er een paar had staan, voor de actieprijs van 1.500,- in BTW. Achteraf wel een beetje spijt van dat ik dat toen niet gedaan heb.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ja, zo'n Voyager RME zou ook wel echt iets voor mij zijn.....een lekker dikke analoge bak MET geheugen, jawel!! :W

Ik weet nog dat Peter van Studio de Dijk een jaar of twee terug tegen me zei dat hij er een paar had staan, voor de actieprijs van 1.500,- in BTW. Achteraf wel een beetje spijt van dat ik dat toen niet gedaan heb.

dan zou ik nu in actie komen want dan heb je voor een vergelijkbare prijs een versie 3 (dat waren toen versie 2's).

ik heb er toen trouwens wel 1 besteld bij 'studio de dijk' (die in die periode een schimmige samenwerking met tach&tally hadden) en geloof me, jij kan nooit zo veel spijt hebben gehad van niet bestellen, als ik van wel bestellen.

Ben daar wel is binnen geweest Turnkey. Gillend weer naar buiten gelopen. In vergelijking was feedback opeens een hele goede winkel.
Tering zooi. Afgeragd demo matriaal. Ongeinteresseerd personeel.

Maarja voor die 400 neem je de service op de koop toe.

Back