vraagje over output rate

Dylan Francis

Nieuwkomer
Hallo daar,

Als ik een coaxiale digitale output van mijn pc naar mijn tascam 2488 leg dan geeft de tascam dit aan :Invalid Fs rate check system set-up'

Dus zonder coax kabel vindt ie niets en staat er -no detection- dus dan ga ik ervan uit dat het aan mijn pc ligt.Dus denk ik dat Fs rate de frame rate is.verder kom ik al niet meer.

Een tip?

Greetz Dylan Francis

Waarschijnlijk stuur je op aan ander khz uit, dus bijvoorbeeld je pc stuurt 48.000 uit en je tascam wil 44.100 ontvangen.

Check dat even, Succes

Bericht door een moderator:
Titel aangepast. Gelieve titels aan te houden die relevant zijn voor het onderwerp :eureka:

Ik heb een onboard kaart en ik kan daar geen instellingen van vinden.Ik had asio 4 all geinstalleerd en die zegt op 44.1 te draaien.Ik kom er niet uit,Eind van de maand heb ik de motuMK II fire wire en zal ik geen problemen meer hebben maar het blijft frustererend omdat mijn pc kaart ruist.Ik had nog een Marantz cdr630 19 inch recorder die weg stond te stoffen,Ik heb hem in mijn rack geschroeft en die snapt de pc wel,Daar gaat ie in en ga ik weer analoog uit naar de Tascam.(klinkt wel beter!)

Back