[Track] Deep End - Sound One

Octagen

Lid van
Ik en een maat van me, heb recentelijk een nieuw project gestart genaamd Deep End, en het wordt voornamelijk techno en alles wat eraan hangt :P

De eerste track die we gemaakt hebben onder deze naam is Sound One :)

Original Mix
Different Swing Remix

De Original is flink stevig :dj:
De Remix is vooral rare funky techno.. :peukie:

gaarne comments en anders gewoon veel luisterplezier!

//Paul :W

www.octagen-music.2ya.com

de eerste klinkt lekker. leuk ook al die veranderingen een zo. gewoon lekker dus:halleluja
(iets te veel galm alleen over sommige stukken, naar mijn mening)

de tweede vindt heel cool wat je met de galm hebt gedaan ook erg goed

conclusi gewoon twee erg lekkere nummers!:okdan:

Track 1 : bij het begin zit er op één of ander percusieloopje een HP filter, dacht ik, een beetje DJ-achtig gebruikt, wat op zich zeker niet slecht is maar ik vind het altijd een beetje te laat (of noem het uit de maat) komen.

Track 2 : goede combinatie wood/reverb, alhoewel ik de reverb zou weglaten wanneer alles over elkaar speelt, nu is het een beetje teveel van het goede.

Al bij al 2 super energy tracks, persoonlijk vind ik de eerste de beste, bij de tweede ontbreekt er nog misschien iets.

track 1: Ik heb een beetje het gevoel alsof de bassdrum het hele nummer als het ware opslokt.. Trouwens zeer vette kick. behoorlijk heavy nummer.. misschien als je je achtergrond geluidjes die er trouwens heel veel inzitten meer naar voren haalt heb je echt een zeer cool nummer.. Nice work..

track 2: ik vindt dat deze een beetje langdradig is.dat is eigenlijk het enigste wat ik op te merken heb..

een ding is zeker, ik denk dat jouw 2 nummers op mijn HD'tje blijft staan.. klinken lekker..

l8tr :L

Back