Akai EB 20 Effect board mpc/s serie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Weet iemand waar ik een pdf file kan bekijken van de optinele effect processor van de Akai MPC / S Serie. Die optie word niet omschreven in de manual en is zonder manual knap lastig :stupid

Waarschijnlijk zat er een manual bij die optie als je die vroeger nieuw kocht.

De EB20 is toch alleen maar voor de S5/6000 en niet voor de MPC's?

Anyway, de EB20 staat uitgebreid uitgelegd vanaf pagina 186 in de v1.2 handleiding van de S5/6000, te downloaden op akaipro.com.

Mocht je de EB16 bedoelen (die is voor MPC / oude S-serie), dan moet je even die van de S3200XL downloaden. Daar zat ie standaard in. Vanaf pagina 176 in de PDF.

Ik bedoelde de EB 16 effect processor van de Akai MPC / S Serie . Heel erg bedankt. IK ga nu ff die manual bekijken op de Akaipro site. :mega:

Ik zie bij mij toch andere dingen op m'n schermpje van m,n MPC 2000. Is er iemand die weet of er een manual is uitgebracht met een beschrijving er in van de EB 16. Ik heb zelf manual versie 1.00

Misschien anders in het schermpje, maar het is hetzelfde board, dus het concept is hetzelfde.

Ik haal trouwens net de MPC2000XL handleiding van akaipro.com op en daar staat de EB16 toch gewoon in? Hoofdstuk 9.

Dat is de goede die mpc 2000 XL manual. Ik had er al in zitten kijken. Maar had alleen achteraan gekeken. Ik heb vroeger een mpc 3000 gehad en daar stonden alle opties helemaal achter aan omschreven. Zover ik me herinner

Heel erg bedankt etaoin. Zonder manual was er geen beginnen aan ......

:slotje:

Ik wist niet wat er bedoeld werd met R 3 en R 4 en ik hoorde de heel de tijd niets als ik alle menutje opende en alles veranderde. Tot ik na een tijdje in een menu kwam waar ik de volume aan moest zetten oid en en toen was wat ik had gesampled zo vergald dat m'n speakers bijna stuk waren. Nu moet ik eerst ff klooien met de manual er bij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back