snare last christmas , wham

Origineel geplaatst door Catalunya
Het singletje grijs gedraaid. Evenals de B-kant Everything She Wants.

heb ik gisteren van itunes gehaald, lekkah meezingen, dank voor de reminder

Weet iemand nu waar die snare nu echt uit komt van Last Christmas?

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door dennisb
ja maar dus tegen niemand zeggen ;) ik schaam me dood

Hihihi dat nummer is kei-slick geproduceerd!! Perfect sfeertje ook... :W Erg goed hoor!

Groetjes :doei:

heb ik gisteren van itunes gehaald, lekkah meezingen, dank voor de reminder

:dubbel:

voor je verjaardag krijg je een teddybeer van mij8o)

krijg nu onderhand toch spijt dat ik erover begonnen ben geloof ik

krijg nu onderhand toch spijt dat ik erover begonnen ben geloof ik

Komop hé, wat ij zei, ik heb de 12"maxi single van het nummer,
mocht je een kopietje willen...
Stel ik me toch ook kwesbaar op, zie de bak met pek en veren al :bekdicht:

tja dat basje waar dat nummer mee begint is gewoon heerlijk, doe je dat kopietje dan bij die teddybeer? over een maand en 6 dagen wordt het weer zo een die je kan delen door 5 maar nog niet dat je kan zeggen dat je leven dan pas begint

tja dat basje

Neejoh, het is die toen nog onbedorven stem van George Michael die
je in de greep heeft 8o)

ik ben bang dat dat inderdaad een beetje het geval is, de kwaliteit van dat basje viel me laatst eigenlijk pas op toen ik het weer eens ging luisteren, na Listen Without Prejudice kan het me allemaal wat minder bekoren maar ik vind het wel een mooi figuur, altijd die struggle, dat ie graag onder heren vertoeft moet ie lekker zelf weten, ik ben niet zo'n homofoob, alhoewel je je wel even achter het oor krabt na die groningse toestanden maar dat heeft meer met ziekheid dan met geaardheid te maken lijkt me

alhoewel je je wel even achter het oor krabt na die groningse toestanden maar dat heeft meer met ziekheid dan met geaardheid te maken lijkt me

[Off topic]
Dat zeker. Te erg voor woorden.
Ik las trouwens dat maximaal zware mishandeling ten laste kan worden gelegd, omdat HIV niet meteen (op korte termijn) dodelijk is.
:confused:

[On Topic]

George Michael is erg goed, vooral z'n solowerk kan ik zeer waarderen, zoals de nummers Fast Love en Spinning The Wheel.

Back