808 knoppies

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Zocht iemand niet laatst naar knopjes voor zijn 808 van gizmo ? SCD volgens mij. anyways here's the link:
808 knoppies

suc6 voor de bieders :biertje:

Ik zoek nog zo'n draaiknopje van een 808. Tis eigenlijk voor mijn DR55. Diegene met 1cm doorsnede.
Wordt op de 808 oa gebruikt voor mode-selector

Laatst gewijzigd:
Dank maar ben inmiddels voorzien met de poormans oplossing: polysix knoppen :)

Origineel geplaatst door SCD
Dank maar ben inmiddels voorzien met de poormans oplossing: polysix knoppen :)

Polysix slopen voor een TR808???. Ga ff snel die Polysix weer maken :P en bestel een paar van die knopjes :D

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Polysix slopen voor een TR808???. Ga ff snel die Polysix weer maken :P en bestel een paar van die knopjes :D

Waar denk je dat die 808 knopjes vandaan komen? Misschien een gesloopte 808? :eureka:

4x post heiligschennis ga jullie bakkes spoelen bah!
:Z

ze vragen nog wat voor een knoppie, denk als ik het verkoop dat ik met het gezin op vakantie kan gaan :D

PS IK VERKOOP ZE NIET DE ONDERDELEN

Attachments

• div roland onderdelen 1.jpg
    div roland onderdelen 1.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 110
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Wow, is dat van jou zelf Matrixxx???
Ps ik snap je "gezin op vakantie" tekst niet echt.

ff bijgewerkt de tekst klopte ook niet,

ja deze onderdelen zijn van mij, ik heb een redelijke voorraad bewaard uit het verleden voor als er evt wat stuk gaat bij mij, onderdelen verkopen doe ik niet meer,...............

Ben een beetje jaloers op je ;)
808/909/303/106/8000 etc knoppies zie ik zo ff snel. :{

waar zijn die 2 grijzen draaiknopjes van op foto 2??? Er staan er 2 op.

Origineel geplaatst door matrixxx
ze vragen nog wat voor een knoppie, denk als ik het verkoop dat ik met het gezin op vakantie kan gaan :D

PS IK VERKOOP ZE NIET DE ONDERDELEN

Hey gast, eerst een beetje lekker maken, om vervolgens te melden dat het niet te koop is*D
Mooie sortering heb je nog idd, gaat die 808 weer blij van worden;)

die grijze zijn van de jupiter6, ik heb nog veel meer van dat spul liggen van andere synths en heel veel weggegeven o.a. ook aan forumledenomdat ik ze wel heel :luv: vind :D, de rest bewaar ik aangezien ik de instumenten ook bezit dus bij mij mag er wat stuk gaan

Origineel geplaatst door mikemix
Hey gast, eerst een beetje lekker maken, om vervolgens te melden dat het niet te koop is*D
Mooie sortering heb je nog idd, gaat die 808 weer blij van worden;)

:W

als iemand nu es al de knoppen van zen 808 verkoopt, en voor een prikkie die 808 aan mij aanbied?

genoeg coole knopjes te vinden in de afvalberg!

Ik heb via Hexagon gehoord (als ik het goed begrepen heb) dat die knopjes vastzitten aan de potmeter.
Dat betekent dus dat het vervangen niet zo simpel is als: "even ervanaf trekken en er een andere voor in de plaats zetten".

@RSB:
Heb jij die oranje inserts vastgelijmd aan je knopjes?
Die zitten namelijk los en ik heb schrik dat ik die ook eens ga verliezen ... (ik ben er al 1 kwijt)

dat klopt wat Hex zei, ik vraag ook om de pots.
Hier een plaatje van SF, dan kan je het zien :)
attachment.php

Ik heb die van mij (nog) niet vastgelijmt.
Misschien dat ik de pots kan vinden zonder kapje, dan kan ik
de mijne nog overzetten.

Back