(geen) midi thru / in probleem...

Ola,

Raar probleempje en ik ben mezelf al heel de ochtend suf aan het zoeken. Misschien dat jullie me kunnen helpen?

Ik ben bezig met een project in Logic 5.5.1 (op pc) en dat loopt allemaal prima, alleen krijgt Logic ineens geen enkel midi signaal meer binnen.
Mijn aanstuur keyboard stuurt uiteraard wel gewoon midi uit en de lampjes op mijn midi-interface knipperen ook gewoon bij inkomende midi-signalen.
Als ik een ander project open, of een nieuwe song start, werkt alles wel gewoon... het ligt dus echt aan het project waar ik mee bezig ben. Alsof in die Logic-sessie midi-in disabled is...? Ik heb zo'n beetje alle menu's al doorgebladerd, maar kan nergens een optie vinden waar midi-in/thru enabled/disabled staat.
Midi-out werkt in dit project trouwens nog wel gewoon?

Iemand?

Zie je in je transport bar van logic wel midi data verschijnen?

Zo niet dan zou je in je environment-click&ports kunnen kijken of daar niet toevallig wat is weggehaald.

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Zie je in je transport bar van logic wel midi data verschijnen?

Zo niet dan zou je in je environment-click&ports kunnen kijken of daar niet toevallig wat is weggehaald.

In de transport bar verscheen dus niets!

Ik heb bij click&ports gekeken en daar was opzich niets raars te zien. Toen ik op het object "Input Process" klikte werkte ineens alles weer!

Heel vreemd, weet nu dus nog niet echt waar het nou werkelijk aan lag, maar het werkt in ieder geval weer...
Bedankt GeitenBreijer!!!

Pcies!

Ik weet nu waar ik het voortaan moet zoeken hè! Iig bedaaankt! :slotje:

Back