Overgeef sample??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Carnivore
Carnivore - Jack Daniels & Pizza's

staat op Retaliation

mooie kots track, als je em niet vind pm me maar ;)

Gave plaat ;)

Op Wehrmacht's Shark Attack LP (1e) staat united shoebrothers, en dat is denk ik de meest ranzige kots-scene die op audio-drager verkrijgbaar is, je hoort de brokken meekomen ;)

Wehrmacht-Shark Attack, track: United shoebrothers

NB: dit is geen nazi of skin muziek, maar punk, voordat er mensen beginnen te bleren.

Heel ander genre en ook nogal oud, het nummer "Hallo" van Rubberen Robbie. Daar is een supergave kots versie.. Check it!

Hierzo enjoy, bonne appetit

Wehrmacht's Puke Session ;)

Attachments

• 07 - (untitled).mp3
    819,6 KB · Bekeken: 131
Maar als je echt een originele kots-sample wilt hebben, dan heb je daar alleen een microfoon en een paar flessen goedkope bessenjenever voor nodig, succes gegarandeerd. Dan kun je er nog een eigen draai aan geven enzo. Creatief kotsen zeg maar... :confused:

gewoon opname laten lopen en zuipen maar.
dag erna de beste brokken eruitknippen.
succes verzekerd!

Origineel geplaatst door Septic
Gave plaat ;)

Op Wehrmacht's Shark Attack LP (1e) staat united shoebrothers, en dat is denk ik de meest ranzige kots-scene die op audio-drager verkrijgbaar is, je hoort de brokken meekomen ;)

Wehrmacht-Shark Attack, track: United shoebrothers

NB: dit is geen nazi of skin muziek, maar punk, voordat er mensen beginnen te bleren.

Yeah, heb ik ook op vinyl ligge hier, maar idd bewust niet gepost

:okdan: respect voor je kennis thou!

eminem heeft daar ook een of andere plaat war hij een mooie kotssampel heeft ze heet iets in de aard van you make me sick to my stomic every time i think of you i puke...ofzo

:W

Re: Overgeef sample??

Origineel geplaatst door Leendert
Ik ben opzoek naar iemand die zo misselijk was dat ie moest overgeven wat opgenomen is.

Hartelijk dank alvast! :okdan:

:D Plaats maar even wat muziek, dan moet 't wel lukken..

;) geintje he
Ik zal misschien strax es tussen m'n sound-efx CD's gaan kijken..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back