gekmakertje

jammer dat er geen prijzen by staan ....welje linn ...!!!

je kan op hun mailinglist dan krijg je alles wat binnenkomt bij ze per mail met prijzen, en inderdaad me linn, maar ik moet nu echt ff pas op de plaats maken anders wordt het link, mischien als die voyager nog wat opbrengt, staat nu op 11 nog wat, als dat zo blijft wordt het zwaar bloeden, ff seresta'tje nemen hoor, of twee

Origineel geplaatst door R-ond
jammer dat er geen prijzen by staan ....welje linn ...!!!

ik ben er trouwens via analogue heaven tegenan gelopen, dank voor de tip nog :okdan: , ook ib-104 bordjes vliegen me om de oren nadat ik een vraag had uitgezet, voor 50 komt er 1 mijn kant op uit zweden terwijl ze op bepaalde sites voor 230 stonden, ook welkome afwisseling op SF, toch wel meer power qua wereldwijdheid maar niet zo lekker ruzie-ig als hier , dat zou ik niet kunnen missen

Origineel geplaatst door mono-poly
123synthland van youtube oftewel minim123.
De man met de witte handscoentjes!
Verwacht flinke prijzen maar meestal ook juweeltjes van apparaten!

http://www.youtube.com/profile?user=123synthland

Hij had wel iets van een nummer kunnen maken ofzo vond dit niet zo geweldig maak dan liever zelf met een softsynth zoiets, t liefst een die gratis is alst dan toch om kutherrie gaat. En die handschoentjes? Iets te zuinig op je gear en niet zo zuinig op je huid (uitslag)? :D

Origineel geplaatst door dennisb
ik ben er trouwens via analogue heaven tegenan gelopen, dank voor de tip nog :okdan: , ook ib-104 bordjes vliegen me om de oren nadat ik een vraag had uitgezet, voor 50 komt er 1 mijn kant op uit zweden terwijl ze op bepaalde sites voor 230 stonden, ook welkome afwisseling op SF, toch wel meer power qua wereldwijdheid maar niet zo lekker ruzie-ig als hier , dat zou ik niet kunnen missen

xcuse denneis ib 104 ???

en waar benje tegen aan gelopen 50 eu ? een linn neeeeeeeeeeee toch
of help met je dmx

Origineel geplaatst door R-ond
xcuse denneis ib 104 ???

en waar benje tegen aan gelopen 50 eu ? een linn neeeeeeeeeeee toch
of help met je dmx

ib-104 is een spdif bordje voor de s1100 , dan kan ik deze als AD gebruiken en dat rechtsstreeks mijn PC binnen halen, ik heb wel al EBU op de s1100 maar daar zijn alleen dure oplossingen voor te vinden om dat de PC in te krijgen, die 50 euro bevalt me beter wat dat betreft

heb je je al aangemeld ron, ik heb zn prijslijst binnen, wel duur allemaal, die lm2 voor 999 dolla, maar ja als het geserviced is en het ziet er goed uit, en de dolla staat laag dus dat werkt ook mee, hij heb ook een rev2 maar dat is samen met de lm1 het enige waar je zelf een voorstel moet doen, met die lm1 gekte ga ik gewoon niet mee doen, bekijk het maar lekker, die lm2 is ook prima

Back