Juup 8 w/MIDI op ebay

Als ie't goed deed en ik zou'm kunnen bespelen/checken ter plekke,dan zou ik er mijn synthex met 2007 midikit op inruilen...

Oups,did i say that out loud?

:D

Origineel geplaatst door HEXAGON
roest!!! suckz baaaaaaaaaaaad...

ze kunnen wat hebben hoor die bakken , en het geluid wordt er echt niet lelijker van

die roest zou me nog niet zo afschrikken en een reisje engeland kost tegenwoordig ook niet zoveel.
ben wel benieuwd waar hij op uit gaat komen.
die software alternatieven zijn wel leuk maar eigenlijk toch een ander instrument, wil je een jp8, dan moet je een jp8 kopen.

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Gaar bakkie. Er is geloof ik ook een vrij aardig software alternatief tegenwoordig:D
scherp geantwoord
heb laatst lekker van de demo zoon 6x een goede div string patches gesampled en in desampler onder verschillende velocitys gezet ...
eg een vst klinkt niet meer as vst en staat strak dan helaas vindt hele jp vst cocept nie soo sound zijn wel erg ok gelayerdt helmaal

hoefde er maar een klein stukje fx aatoe te voegen en instant ...play plesure

eigenlijkvindt ik daar software vaak goed voor nioet allen de jp8 vst
gewoon samplen wat goed klinkt en steadyverder gaan
xcuse
haha

Origineel geplaatst door sunny pedaal
die roest zou me nog niet zo afschrikken en een reisje engeland kost tegenwoordig ook niet zoveel.
ben wel benieuwd waar hij op uit gaat komen.

inderdaad.. als het technisch nog allemaal goed is zou ik roest ook niet zo'n bezwaar vinden.. maar dan niet voor de hoofdprijs natuurlijk :)

die foto met roest op de cv output komt me bekend voor.....

Origineel geplaatst door Septic
die foto met roest op de cv output komt me bekend voor.....
heb ook een beetje paranoide gevoel erbij, misschien moeten we eens vragen of de warpfunctie er weer bij zit.

Back