Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door xpanded stereo
maar de an1x klinkt wel lekker.
Origineel geplaatst door René
Dat is waar. En zou ik toch voor de MOTIF gaan. Of de EX5.
Origineel geplaatst door mc_kwok
Volgens mij heb je met die EX5 niet zo gek veel meer in huis. 't Is een smaakkwestie uiteraard, maar ik vind de 6x / s30/s80 best behoorlijk klinken. Ik vraag me af in hoeverre het rompler gedeelte anders is van de EX5.

Origineel geplaatst door VlEen
Fdsp, AN en Vlsynthese plus sampling/rompler, dat heeft geen een andere yamahasynth...![]()

Origineel geplaatst door Catalunya
Tis de synth met een mooie sound, maar de minst logische editable synth ever![]()
Door een paar keer slim te ruilen kwam ik in het bezit van een CS-6x met DX en VL plugins tot een EX-5 en een VL-7 en beide overtreffen de CS in mogelijkheden en geluid. Nu "mis" ik alleen de DX.Origineel geplaatst door René
Dat is waar. En zou ik toch voor de MOTIF gaan. Of de EX5.
Origineel geplaatst door vinnieq
Valt toch wel mee? Ja, het systeem is anders dan bij de Rolands, het heet allemaal weer net anders, effe wennen dus. Moet je es met samplers aan de slag gaan: Rolands, Akais, Emus, Yamahas, Ensoniqs: allemaal anders, zelfde namen voor verschillende parameters, pffff.
En editten van de extra parameters van het PLG150AN board is geen probleem met de AN200 editor, tenminste niet met m'n OS9 Mac.