• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Elka MK55 Masterkeyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

spookkoops

Gemeneraadslid
Een half jaar geleden overgekocht van medeforumlid VL7. Deze gaat de deur uit voor om plaats te maken voor een remote SL.

copy en paste van vorige advertentie:

in perfecte staat, onlangs batterij vervangen en printplaat opnieuw doorgesoldeerd dus weer helemaal te gek in orde.
2 x midi out 1, 2 x midi out 2 dus 4 midi outs, midi in, polyfone aftertouch, veel verschillende curves, incl. handleiding

Opm: tijdens het vervoer zijn 2 gewichtjes uit toetsen gevallen (deze zal ik nog even repareren)

Ik dacht aan een eurootje of 100. Verzenden doe ik liever niet!

evt te ruil tegen een vette midi-controller kan ook. Ge ziet maar :)

Attachments

• mk55.jpg
    mk55.jpg
    15,7 KB · Bekeken: 62
bump-er

nog 1 x kermit de KICKer

of doe een leuk (ruil-)aanbod. Ikzelf wil meer een midi-controller met faders en knobs.

nog 1x dan: jumpstyle-kick!

Nog 1x dan: Patrick KICKen

Niet om veelvuldig te kicken maar: ik heb al een mooie controller te paken kunnen krijgen. IS nu ook te ruil tegen leuke studiogear (een moduletje, een mixert...weetikveel....doe es een bod)

Reserviert jah

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back