303 in 606 case

Niet intrappen, dit is een ziekelijke bedrieging.
Omdat de knoppen van de 303 niet corresponderen aan de 606 case
hebben ze er maar een groot rechthoekig gat in gezaagd.
Die prijs is hufterig, dit mag niet meer kosten dan E100,-

Ja wie koopt zoiets nou, wat zouden ze met de originele case van de 303 en de printplaat van de 606 hebben gedaan? Staat er nog een op ebay, mint conditie met een nog mintere prijs: nu al 1360 geloof ik... maar dat ding lijkt wel nieuw...

Tja, laten stuiteren, inhoud is dan nog ok, alleen de box is dan stuk.
606 case eromheen en hup de hoofdprijs.

Origineel geplaatst door mikemix
Tja, laten stuiteren, inhoud is dan nog ok, alleen de box is dan stuk.
606 case eromheen en hup de hoofdprijs.

En wat zouden ze met de 606 inhoud gedaan hebben?

Als dit een voorbode is van de "coming" prijzen van TB's, maak dan je borst maar nat.
Laatst ging er ook al een, een orginele niet compleet gesloopte voor meer dan
€ 2000,- op ebay.com

Origineel geplaatst door Wiseguy
Als dit een voorbode is van de "coming" prijzen van TB's, maak dan je borst maar nat.
Laatst ging er ook al een, een orginele niet compleet gesloopte voor meer dan
€ 2000,- op ebay.com

I know.
Ik heb de mijne die in nieuwstaat is voor 1300euro gekocht incl. verz. verzending naar Ierland.
Heb hem vandaag binne gekregen. Dus nadat ik die prijzen zo zag stijgen de afgelopen 6 mnd en het daarnaast bijna niet eentje in Mint conditie kunne vinden (wel afgeragte) was de 1000euro grens voor mij snel verlegt. Ik heb er een tijd voor moeten sparen maar ben er dan ook ziels gelukkig mee. Die 1300 heb ik met veel liefde betaalt.

Wel viel ik ff van mijn stoel toen ik die TB303 hier op SF zag gaan voor 750 eurotjes.
Ik weet niet wie hem heeft gekocht maar ik hoop dat die gene hem veel liefde en aandacht geeft :luv: en dat die er lang van mag genieten! Gefeliciteerd!

Nu gaan we het weer hebben over die veelste gaar uitziende TR303. Ben benieuwd of die verkocht gaat worden. Geloof er zelf ff niks van aangezien de startprijs iets van 1100e is.

Voor sommige echt de heilige graal dat ding...vind hem zeker wel lekker knorren maar om daar nou zoveel geld aan uit te geven :confused:
Vind het zelf een beetje zonde.

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®

Wel viel ik ff van mijn stoel toen ik die TB303 hier op SF zag gaan voor 750 eurotjes.
Ik weet niet wie hem heeft gekocht maar ik hoop dat die gene hem veel liefde en aandacht geeft :luv: en dat die er lang van mag genieten! Gefeliciteerd!

Nu gaan we het weer hebben over die veelte gaar uitziende TR303. Ben benieuwd of die verkocht gaat worden. Geloof er zelf ff niks van aangezien de start prijs iets van 1100e is.

Die prijsverhogingen zijn onzin. Maar het is de schuld van de kopers. Zolang niemand toehapt, gaan de prijzen toch wel omlaag.
Het rottige nu is, dat als iemand een 303 voor een normaal prijsje verkoopt, je dan van die irritante gastjes hebt, die ze voor het koopje kopen om weer duurder door te verkopen.
Tenminste dat kan ik me voorstellen.

Ik zou bijv 750-800 voor die van mij willen vragen. Maar dat doe ik niet, want dan verkoopt een zielenpoot 'm weer voor 1200.

Origineel geplaatst door klausito
En wat zouden ze met de 606 inhoud gedaan hebben?

vltone.jpg

:D

Ik denk dat dit nep was, een niet grappige grapjas, kan me vergissen, maar ik denk het niet.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik denk dat dit nep was, een niet grappige grapjas, kan me vergissen, maar ik denk het niet.

Orgineel geplaatst door Hazelizer
Ik wil graag even zelf hier reageren, daar ik me best een niet lekkere iets in me schoenen voel worden geschoven, en dat hoeft nou ook weer niet.

Mij word door me huis genoot aangeraden op dit forum mijn TB te verkopen en dat lukt maar als ik dan zulke gesprekken zie krijg ik best een nare smaak in me mond.
kweet niet of het nep is hoor?

sdjhfgskdjhgfksh

ik heb maar 550 betaald, via een zoekertjes site

en ja, enkele jaren terug zag je ze veel voor 750 passeren
dat was zo de prijs toen...

als er hier natuurlijk elke dag een draadje gestart wordt over de 303 is het logisch dat het gehyped wordt nietwaar?

beetje raar dat zoveel mensen tb's willen.. er bestaat toch een x0xb0x die voor wat de meesten er maar mee doen ruim volstaat
(zoals van die weirdos die een midi interface in hun tb steken :stupid )

Oke dan is de prijs en de adv. niet nep maar gewoon onverstandig tenzij je bulkt van het geld, ook goed.

Mij word door me huis genoot aangeraden op dit forum mijn TB te verkopen en dat lukt maar als ik dan zulke gesprekken zie krijg ik best een nare smaak in me mond.

onverstandig?? waarom da?

als die persoon em nu voor die prijs gekocht eeft,
en, onbewust van een hetze op het net, em terug voor die prijs wil verkopen..

ik vind dat eerder verstandig en humaan dan onverstandig..

waarom wil een mens altijd winst maken :stupid wat is mis met status quo?

Ik mag je toch wel Mafkees noemen als jij in '86 een TB gekocht zou hebben voor ƒ50,- en die nu dan verkopen voor 30euro :stupid (zelfs bij 30euro maak je nog winst btw)

Of ligt dat nu aan mij.

Origineel geplaatst door sander
Ik zou bijv 750-800 voor die van mij willen vragen. Maar dat doe ik niet, want dan verkoopt een zielenpoot 'm weer voor 1200.

Ja ja.... 8)

Ik heb mijn VG++ tb303 voor 1250.- euro gekocht samen met een MINT sh-101
2 jaar terug. vond ik best redelijk gezien de staat van beide apparaten

Ik mag je toch wel Mafkees noemen als jij in '86 een TB gekocht zou hebben voor ƒ50,- en die nu dan verkopen voor 30euro :stupid (zelfs bij 30euro maak je nog winst btw)

Of ligt dat nu aan mij.

das dan weer een andere geval..
30 euro (absurd) vs 750 euro (=redelijk).. jah :confused:

maar voor die 100 euro dat ie kon meer vragen (of natuurlijk 500 euro, hangt er vanaf waar je em verkoopt)?
al die reacties te vermoeden dat het een grapje of bedrieger is vond ik er toch wel een beetje over.

ik heb destijds men 909 verkocht voor 909 euro.. sjah kon hem natuurlijk voor 1300 euro gaan aanbieden maar ik zie echt niet in waarom, zou me er niet goed bij voelen dat iemand zo diep in de buidel moet tasten omdat ik even wil een buitensporige prijs vragen uit winstbejag

ahja.. :biertje: en :bekdicht:
klaat me meeslepen, is door die stomme examens ;)

Back