Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mikemix
Tja, laten stuiteren, inhoud is dan nog ok, alleen de box is dan stuk.
606 case eromheen en hup de hoofdprijs.
Origineel geplaatst door Wiseguy
Als dit een voorbode is van de "coming" prijzen van TB's, maak dan je borst maar nat.
Laatst ging er ook al een, een orginele niet compleet gesloopte voor meer dan
€ 2000,- op ebay.com
en dat die er lang van mag genieten! Gefeliciteerd!Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Wel viel ik ff van mijn stoel toen ik die TB303 hier op SF zag gaan voor 750 eurotjes.
Ik weet niet wie hem heeft gekocht maar ik hoop dat die gene hem veel liefde en aandacht geeften dat die er lang van mag genieten! Gefeliciteerd!
Nu gaan we het weer hebben over die veelte gaar uitziende TR303. Ben benieuwd of die verkocht gaat worden. Geloof er zelf ff niks van aangezien de start prijs iets van 1100e is.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Wel viel ik ff van mijn stoel toen ik die TB303 hier op SF zag gaan voor 750 eurotjes.
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik denk dat dit nep was, een niet grappige grapjas, kan me vergissen, maar ik denk het niet.
Orgineel geplaatst door Hazelizer
Ik wil graag even zelf hier reageren, daar ik me best een niet lekkere iets in me schoenen voel worden geschoven, en dat hoeft nou ook weer niet.
Mij word door me huis genoot aangeraden op dit forum mijn TB te verkopen en dat lukt maar als ik dan zulke gesprekken zie krijg ik best een nare smaak in me mond.
)Mij word door me huis genoot aangeraden op dit forum mijn TB te verkopen en dat lukt maar als ik dan zulke gesprekken zie krijg ik best een nare smaak in me mond.
wat is mis met status quo?Origineel geplaatst door sander
Ik zou bijv 750-800 voor die van mij willen vragen. Maar dat doe ik niet, want dan verkoopt een zielenpoot 'm weer voor 1200.

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik mag je toch wel Mafkees noemen als jij in '86 een TB gekocht zou hebben voor ƒ50,- en die nu dan verkopen voor 30euro(zelfs bij 30euro maak je nog winst btw)
Of ligt dat nu aan mij.
en