Parkieto XA-345 op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die hardwarebakken zijn zwaar verouderd, werken niet meer met de nieuwste software versie van Parkieto.

De consumenten versie van het studiopakket zou dit jaar rond September dan eindelijk echt uit moeten uitkomen, inclusief speciale (jawel) knalgele midicontroller.

Ik wacht dus liever daar even op.

Wat ik me al een tijdje afvraag: die mooie rode 'hit potentie' knop, heeft die nu ook negatieve settings? Of is dat iets voor een toekomstige OS update?

Voor zover bekend zijn er maar 2 exemplaren van de XA-345 in Nederland. De andere staat in de studio bij Tiesto en is gebruikt voor z'n meeste hits. Geen wonder dat deze voor de hoofdprijs weg gaat.

Origineel geplaatst door Lacertus
Wat ik me al een tijdje afvraag: die mooie rode 'hit potentie' knop, heeft die nu ook negatieve settings? Of is dat iets voor een toekomstige OS update?
als je de knop uittrekt in plaats van induwt maakt ie van hits weer 80's muziek :eureka:

damn, jammer dattie zo duur is. Een echte parkito maakt de rest van de studio zowat onnodig. Koop er 1 en je zit gebeiteld!

die gele synth

Origineel geplaatst door spookkoops
damn, jammer dattie zo duur is. Een echte parkito maakt de rest van de studio zowat onnodig. Koop er 1 en je zit gebeiteld!

om wat te doen dan ,..t[r]iesto saus over je tracks
gieten zeker

ik weet dat hiltree er een in zn studioo tje heeft
das drie iemand meer info
egte graag

Origineel geplaatst door Roel
als je de knop uittrekt in plaats van induwt maakt ie van hits weer 80's muziek :eureka:

Je kan de outputs ook als inputs gebruiken, en andersom. Waanzinnige Vocoder mogelijkheden:eureka:
Overigens is die Parkieto die erboven staat, die oranje voor het gemak, een mannetjes parkieto, die zingt zo af en toe zijn eigen lied:dj:

plaatje

Overigens vind die evolver het af en toe helmaal niet erg als ie wordt ondergescheten:bekdicht:

Attachments

• parkieto.jpg
    parkieto.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 75
Ik geloof dat de Parkieto's zijn geproduceerd als tegenbeweging tegen de dieronvriendelijke en bloedrode Cavia Mord synths :D

Ik ben ook de dolgelukkige eigenaar van een parkito keys. Dit gele monster is idd een instant hit machine. Kan het moeilijk uitleggen. Het is echt een magisch geluid.

Origineel geplaatst door machine
Voor zover bekend zijn er maar 2 exemplaren van de XA-345 in Nederland. De andere staat in de studio bij Tiesto en is gebruikt voor z'n meeste hits. Geen wonder dat deze voor de hoofdprijs weg gaat.

wel dom dat die tiesto er alleen maar kut trance sounds uit kan halen,het ding kan toch wel iets meer hoor met al die dsps dering,zeker als je de AIE kaart derin hebt (Ai-RISC-Engine),deze artificial inteligence processor weet op voorhand welke klank je wil vanaf je de rode knop aanraakt,eigenlijk gelukkig dat die Pesto de kaart niet heeft,anders moesten we nog meer crap-sounds afhoren..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back