• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Jupiter 6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ERiC

.
Te koop: Roland Jupiter 6

Analoge polyfone suprerbak hier waarschijnlijk wel bekend. Deze is in mooie staat en werkt erg goed. Veel schuiven, knoppen LEDs en midi in & out. Sinds kort is er ook een nieuwe OS chip voor te krijgen die de mogelijkheden nog eens verdubbelt.
€850 lijkt mij een redelijke prijs. Stuur me bij interesse even een PB-tje of mail.

Groeten.

Hoi Marcuuu,
De prijs van de Europa update weet ik niet uit m'n hoofd. Volgens mij staat ie ergens op hun site. Ik heb de ontwikkelingen de afgelopen jaren meer op de JP-6 mailinglijst gevolgd.
Groeten.

Poly ik zou het als ik jouw was ook doen als ze kappen met die setjes,
en je hebt het er niet in zitten dan is dat best wel zonden. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back