1 amp, 2 speakers DIY switch

ger

Ingeburgerd
Dag,

Ik zou graag mijn 2 sets aansturen mnet 1 amp. Switchen is dus noodzakelijk. de commerciele oplossing was slecht (HQ switch, zaten super dunne draadjes in... ) ik gebrui 2.5 mm2 speaker kabel. Het maakt me niet uit de amp even uit te zetten als ik wil swichten, maar tis natuurlijk fijner als dat niet eens hoeft. Zou op zich een simpele schakeling moeten zijn (dubbelpolige wissel schakelaar is mij geadviseerd), maar waar koop ik die met de audio toepassing in het achterhoofd, dus liefst vergulde ocnnectoren en zeer robuuste verbndingen zodat ze ig niet de bottle nek tov de 2.5 mm2 speaer kabel vormen?

Hartelijk dank!

mackie big knob ofzo? of werkt dat niet als je je versterker output daar als input gebruikt?

Er bestaan idd oplssingen voor, maar die zijn nogal duur voor een ordinaire schakelaar (en kunnen nog veel meer wat ik allemaal niet hoef...) ..

Maar dank voor de input.

Goedkope oplossing....

Lorlin 3 way 4 pole rotary...is iets van 2 euro (rs components # 665-219) is echter niet verguld dus je zult hem moeten schoonmaken naar verloop van tijd.

www.rs-components.nl

Ze leveren echter alleen aan bedrijven.... ook wel bij Conrad te verkrijgen denk ik.

Duurder...

Elma 4 pole 2 pos van 17,33 euro tot 29,19 (voor een 4 pole 3 pos) ex. shipping en btw....wel verguld en het beste wat je kunt kopen...

http://www.mercateo.com/q?query=elma+wetzikon&perpage=100

HA kijk, dat lijkt erop. Begrijp alleen nog niet waar je de duurdere varianten ziet staan, en hoe ik kan afleiden hoeveel hij kan hebben, cq. of mijn draad erin past. enig idee?

ah ok, ze komen na de amp... bedankt voor de tip iig

Back