Roland Jupiter 8 gevraagd

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Merik
Herstel Herstel ....

Deze is nog voor Mono: :D

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230143191039&ssPageName=ADME:B:WNA:US:12

De prijs staat nu op 2475,00 dollar is pakweg zo'n 2250 Euro.

En... in mint condition... :)

Greetings and thanks for your interest in my Roland Jupiter 8 synthesizer. This Unit is in mint condition. I am the 2nd owner of this unit and it has never been gig with! Studio use only! Everything on the synthesizer works perfectly. Original factory presets are loaded. This Jupiter does not feature Midi or DCB! There are kits from Encore or Kenton Electronics to retro-fit the synthesizer with Midi.

Deze heeft dus geen dcb en geen midi dus moet je een kit kopen regelen in laten bouwen etc.
Hij is ook nog is op 3300 dollar geeindigd!
Dus ik zeg gewoon ff 3300 euro he want er komt wel shipping etc bij en belasting.
Dan is het ook nog is van iemand met een ebayscore van 1 hele punt!

Ooow en een JP8 wil je echt niet via de post ontvangen.
Ding is veel te zwaar en gegegarandeerd dat die schade op loopt.
Ok dan kan je wel meteen een service beurt regelen als je hem laat repareren.

:dubbel:

Ik zou nooit een Jupiter8 uit de states laten komen , veels te veel risico op beschadigingen.
Tel er bij de Ebay prijs in dollars zon 30% voor invoer, btw e.d. en dan komt de shipping er nog bij. Dit is niet goedkoop voor zon grote jongen.

3300$=3300euro dat kan je makkelijk zo omzetten, en met PAypal kan je er weer 3 of 4 % bijtellen etc. Je kan niet testen en ruiken voordat je hem koopt etc etc .

Als ik zelf een JP8 wou hebben haal ik hem zeker te weten hier in NL of BE ofzo..

Origineel geplaatst door Septic

Als ik zelf een JP8 wou hebben haal ik hem zeker te weten hier in NL of BE ofzo..

zeker weten...

allemaal gelijk... :)

Weetje het gaat ook niet om wat er allemaal bij komt. :)
Het geeft wat mij betreft een goede indicatie van de waarde van een mint condition JP-8:
3300 USD is tegen de huidige koers zo'n 2470 euro.

Mint kan altijd nog worden voorzien van een midi interface als je dat zou willen....
Niet-mint met interface wordt nooit een mint... :geslaagd:

trusten allemaal...

:Z

Origineel geplaatst door HEXAGON
zeker weten...

zeker ; ikzou der helemaal geen een kopen weg met dure polys ...
*D
daar hebbie een aardig bossie mono,s voor ..haha
inpakken :D

Origineel geplaatst door Merik
allemaal gelijk... :)

Weetje het gaat ook niet om wat er allemaal bij komt. :)
Het geeft wat mij betreft een goede indicatie van de waarde van een mint condition JP-8:
3300 USD is tegen de huidige koers zo'n 2470 euro.

:Z

En toch is dit een scheve voorstelling van zaken, omdat alle spullen in de USA gewoon 30% goedkoper is.
Ik zou ook graag willen dat 2470 in de US omgerekend in NL ook 2470 euro is, maar dat is jezelf bedriegen, want dat is nu eenmaal niet zo.

Je zou kunnen zeggen, maar als ik nu in de VS leefde had ik toch maar mooi voor 2470 euro, maar dan is het gewoon 3300$ :)
De salrissen liggen daar ook lager, dus omgerekend in koopkracht zal het ook ommenabij de 3300 euro zijn vvoor een gemiddelde amerikaan.

Ik zag vorige week er een op ebay in Duitsland met iets meer roest en zonder midikit voor 3999euro startbod staan...

Als je mint wilt, dan moet of donders veel geluk hebben om hem voor 2500 te vinden, of anders toch echt in de richting van 3600+ gaan denken.

Ik zou als ik Monopoly was, de roest maskeren met een markerstift en geen haan die er naar kraait :) Het ziet er ietwat beter uit uit op de foto's.

Origineel geplaatst door Septic
De salrissen liggen daar ook lager, dus omgerekend in koopkracht zal het ook ommenabij de 3300 euro zijn vvoor een gemiddelde amerikaan.

correct

Nee ik zou er niet met stift ofzo op zitten te knoeien,ik denk wel dat die krassen grotendeels op het deel van de pitchbend zitten (dus makkelijk demonteerbaar),in het slechste geval,zou je dit kunnen laten restoreren (afschuren en met identieke zelfde kleur laten herspuiten,en herbedrukken,voor 300-400e krijg je dat wel klaar imo.

Goedenmorgen,

Nee, ik probeer niemand in de maling te nemen, ook mezelf niet...
Ik probeer het alleen zo objectief mogelijk (vooral voor mezelf) te benaderen.

Dus 3300 USD + 30% ivm de lagere salarissen / de huidige koers = plusminus 3210 Euro voo een mintje ... :geslaagd:

... en verder blijft het gewoon een afweging tussen de junk en de "zakenman" in mij :)

Als je nu geen juup kan scoren ga je toch voor een 909?
Wordt de junk in je ook weer (ff) blij. :)

je weet de prijs toch van een mint JP8?
RvZ had er toch 1 voor 3700? zonder midi dacht ik maar wel erg mooi.

Origineel geplaatst door Alex Omega
je weet de prijs toch van een mint JP8?
RvZ had er toch 1 voor 3700? zonder midi dacht ik maar wel erg mooi.

en hij was in een mum van tijd verkocht...

Origineel geplaatst door HEXAGON
en hij was in een mum van tijd verkocht...

aan t plaaatselijke gekkenhuis ,..staat nu naaast de piano
die byna versleten was door de dagelijkse beslommeringen daar

komop mensen 2500en meer voor een mintie ala...
3700dat wat een "hoogste "prijs die ik ooit zag
aks doen t ook hebbie een mono bak?

Origineel geplaatst door R-ond
aan t plaaatselijke gekkenhuis ,..staat nu naaast de piano

en, hoe speelt ie?

Status
Please reply by conversation.
Back