Waarmee begin je?

DanceMan

Nieuwkomer
Ik ben dus bezig met uit te zoeken welke programma' s ik het best kan gebruiken om muziek te maken. Ik wil graag meer prof. muziek maken en ben al meer uitgekeken op Fruityloops. Meer in de richting van techno/trance moet het worden.
Dus zijn er misschien mensen, die me een beetje op weg kunnen helpen en evt. advies kunnen geven over aankopen van apparatuur??

Er word met FL ook prof. muziek gemaakt, het ligt aan de persoon die erachter zit.. :)

Zoek maar eens op sir_jamez. Maakt ook herrie met FL.

Welkom,

Het hangt (zoals BamBam al zegt) een beetje af wat je wilt, hardware of software......

Hardware is en blijf (voor mij) toch de boventoon voeren..... er gaat niks boven het pielen met de knopjes etc...... maar ook ik gebruik de software mogelijkheden.....

Geef even aan wat je precies wilt bereiken ..... alles hangt zo'n beetje af van hoeveel pleuros je te besteden hebt..... >:| >:| >:| >:|

Greetz,

CP

waarom ben je uitgekeken op fruityloops? het is nl prima geschikt om serieuze producties mee te maken..... bedoel je misschien dat je resultaten niet goed genoeg zijn en/of dat het je niet snel genoeg gaat? daar is maar 1 oplossing voor: blijven oefenen...het kost zeker 1 a 2 jaar om een beetje oke tracks uit te poepen, of je nu software of hardware gebruikt

Origineel geplaatst door olafmol
waarom ben je uitgekeken op fruityloops? het is nl prima geschikt om serieuze producties mee te maken..... bedoel je misschien dat je resultaten niet goed genoeg zijn en/of dat het je niet snel genoeg gaat? daar is maar 1 oplossing voor: blijven oefenen...het kost zeker 1 a 2 jaar om een beetje oke tracks uit te poepen, of je nu software of hardware gebruikt

Zeker mee eens!!!

Reken daar nog maar een jaartje bij als je 'overstapt' van soft- naar hardware!

Back