Goedkope OEM synths..

gremlin23

Compleet gestoord!
Ben net deze vage website tegengekomen: http://www.zoomerart.net/
Met goedkope synths als bijvoorbeeld: http://www.zoomerart.net/index.php?target=desc&progid=8713

Bij Terms & Conditions staat:
A) You are required to own an original copy of the title you intend to backup, if you sell or give away the original copy, you will either, (A) Destroy that backup or (B) Give the backup to the person receiving the original. This law extends to PC and basically anything that consists of copyable data for backup purposes.

Vervolgens :

D) We respect your privacy and are committed to protecting it. We recognize your need for appropriate protection and management of the personal information we learn about you while you visit our site, and what service(s) you request. We will take reasonable steps to protect the information you share with us from unauthorized access or disclosure.

Hier zou mogelijkerwijs misbruik van kunnen worden gemaakt...

Ik vraag mij af of ze je de software uberuhaubt opsturen. De site komt zo vaag en onproffessioneel over!

Elk alarmbelletje dat er maar bestaat in mijn hoofd gaat rinkelen na 10 seconden browsen op die site. Gezond boeren verstand.

Dat soort links ontvang ik dagelijks als spam. Illegale verkoop.

Dit lijkt me niet ok. Ze proberen je dus een 'backup' te verkopen voor 30 dollar (althans, dat is de manier waarop ze het doen voorkomen). Ik zou hier geen geld aan uitgeven.

Was ik ook niet van plan hoor ;)
Misschien moet die website naar een " oppas internet oplichting " plekje hier op synthforum.
Is er zoiets?

Bij dit soort gasten weet je ook nooit of ze er een 'gratis' virus bijdoen om van je computer een spam-zombie te maken.

Maar het is 100% illegaal en kunnen elk moment door de politie opgeruimt worden.

Origineel geplaatst door deze site
Note, that you will not be able to register the software with the manufacturer and get their support, but we will do our best to support you any way possible.

Lol, als dat niet illegaal is eet ik mijn synths op:)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Dat soort links ontvang ik dagelijks als spam. Illegale verkoop.

Heb je dan een abonnementje Kwok:dubbel:

Origineel geplaatst door VlEen
Heb je dan een abonnementje Kwok:dubbel:

Ik heb diverse obscure abonnementen waar jij geen weet van hebt :maffia:

Haha, kreeg net spam in de brievenbus:
www.masseuraandedeur.nl 50 euro per uur en een tientje korting:D

claudia_amsterdam.jpg

edit: shit ze doen geen erotische massages8o)

Back