[GESPOT} Diverse Yamaha CS-15's

levka

Verkeerd in goede staat
Deze mijnheer heeft momenteel maar liefs drie Yamaha CS-15's voor redelijke prijzen te koop staan

Laten versturen per zeepost, en je kunt er een goede deal aan hebben

http://stores.ebay.de/Awakewalk

Niet gek, zijn geen Synthforumprijzen! Maar zijn de Japanse synths allemaal inprincipe 100V ? (Tenzij er een handig schakelaartje op zit)

Origineel geplaatst door vinnieq
Groupbuy! Wie doet er mee!

let wel op dat je invoerbelasting moet betalen en veel en veel meer moet betalen voor verzending als je geen geduld heb om +/-6 weken te wachten.

de advertenties waren me al een paar weken geleden opgevallen. heb toen contact met de verkoper gehad, omdat ik verwacht dat ik pas eind sept./okt. genoeg poen bijelkaar heb gesprokkeld. Zijn antwoord was: Ik denk dat ik er dan weer een paar op stock heb!

Lijkt me geen scam, maar de invoerechten, verzendkosten en aanschaf 100V/220V converter zullen de prijs wel omhoog jagen :confused:

Volgens de online manual is het voltage instelbaar tussen 100 en 240V, als het geen Amerikaans/Canadees model is. Kan een CS15 eigenaar dat bevestigen?

mmm ik ook wat kost t...ga ff checken ...
want cs15 leent zig uitstekend as filterbak ,..
en ast over paar weken pas gebeurdt ...kunje sparen*D

Origineel geplaatst door vinnieq
Volgens de online manual is het voltage instelbaar tussen 100 en 240V, als het geen Amerikaans/Canadees model is. Kan een CS15 eigenaar dat bevestigen?

Nee, ik heb een japanse CS-15 en je hebt idd een 100-240 V adapter nodig.
Kosten in Japan ca. 15 E; even aan de verkoper vragen of ie er een mee stuurt.

Een US converter geeft als snel 120 V en moet je eigenlijk beter niet gebruiken

invoerrechten + BTW kunnen soms ook meevallen; hangt van de verzending af ;)

Origineel geplaatst door R-ond
mmm ik ook wat kost t...ga ff checken ...
want cs15 leent zig uitstekend as filterbak ,..
en ast over paar weken pas gebeurdt ...kunje sparen*D

Jij had toch al een CS30?

Back