[remix]Ernesto&bastian-being single

Ha,

Lastig nummer he. Maar hij is best wel leuk. Beetje de progressive kant op.

De mix is een beetje grainy. Het hoog vind ik niet zo mooi. Het laag is wel lekker warm.
Denk wel dat je er nog meer details in kunt stoppen. In het orgineel zetten er zooooveel.

:) klopt....het is ook nog niet de definitieve versie as I said... aan het hoog ga ik nog wat werken, er kom na de 2e break nog wat extra percussie bij, en ik ga sowieso nog wat extra fx erbij stoppen

Moet wel bekennen dat ik het origineel nog niet heb gehoord :)

leuk dat je ook mee doet.
Het origineel (de samples) is inderdaad lastig (of misschien gewoon een fantasieloos, saai) nummer. En probeer er dan maar wat van te maken...een hele opgave.

Wat ik een beetje mis in jou mix, is een herkenbaar/pakkend melodietje ofzo. Het nummer loopt opzich wel, maar boeit me niet echt.
Maar nogmaals, dat is niet echt jouw schuld, het is deels te wijten aan het aangeleverde materiaal.

Kanshebber??geen idee, in eider geval veel succes.(ik ga ook beginnen binnenkort ;) )

klinkt lekker, lekkere rollende drumz, de vocals zijn idd niet echt cool ofzo, maar zitten op de goede plaatsen , verder mist het idd een lekker vullende melodylijn. en die filter op de melo ergens halverwege is te rigoreus en zou wat rustiger en minder diep mogen. hij is ook te lang naar mijn zin, hij begint na 6 min. toch langzaam aan aan te voelen alsof hij overnieuw begint ofzo kan hem beter inkorten tot 6,5 min misschien, de effecten zijn verder goed verdeelt en duidelijk!

Back