NLHipHop - Bene & Marsman - Ik wot niet goed

Kickasss!

:maffia:

leuke track... tekst doet me denken aan stappen in sodom ;)

-C-

de flow van de mc vind ik zeer goed.. maar de intonatie doet me veel aan de stijl jawat denken, (zinnen hoog beginnen en dan afzakken in toon) die zover mij bekend de eerste was.. je tracks triggeren die gedachten.. doe er mee wat je wilt..

de beats vind ik zeer lekker..

vind de backing en opbouw van de track super, kan alleen niet zo vriendjes worden met de mickeymouse stemmetjes...ergens mist dat thema qua tekst een beetje kloten, ik bedoel, "niet iedereen vindt het leuk wat ik doe", tja, mij jeukt het dat niet iedereen leuk vindt wat -ik- doe :D En dan ben ik nog niet eens rapper :D De beat is echt heel vet, lekkere vibe in de track

ik ken dit ook ergens van .. beats, vocals ... mmmmm

Origineel geplaatst door Stage73
vind de backing en opbouw van de track super, kan alleen niet zo vriendjes worden met de mickeymouse stemmetjes...ergens mist dat thema qua tekst een beetje kloten, ik bedoel, "niet iedereen vindt het leuk wat ik doe", tja, mij jeukt het dat niet iedereen leuk vindt wat -ik- doe :D En dan ben ik nog niet eens rapper :D De beat is echt heel vet, lekkere vibe in de track

Dank voor dit commentaar. Over die ballen in de tekst.. Het leuke is dat Bene echt alles behalve een hiphop/rap type is. Dat kan je hier ook weer terughoren. "niet iedereen vindt het leuk wat ik doe" die zin is wel goed vind ik, want het gaat erom dat Bene flink veel gedronken heeft, het maakt hem eigenlijk niet zoveel uit. Dus geen jeuk juist. :)

Origineel geplaatst door Dilago
de flow van de mc vind ik zeer goed.. maar de intonatie doet me veel aan de stijl jawat denken, (zinnen hoog beginnen en dan afzakken in toon) die zover mij bekend de eerste was.. je tracks triggeren die gedachten.. doe er mee wat je wilt..

Dat Bene wat weg heeft van jawat horen wij veel te vaak tot onze spijt. Bene rapt al heel wat jaartjes op zijn eigen manier, dus zo. Het grappige is dat ik het zelf eerst ook hoorde. Maar na een tijdje hoor ik Jawat er helemaal niet meer in. :)

Ik heb zelf weinig met rap maar de beats zijn idd best wel lekker, de pannende delayende rimshot (woodchop?) is wellicht wat irritant en zo ook de mickymouse-stem. Wel lekkah nummah :D

Back