Vette Russische SynthTrack

Volgens mij zijn ze tegewoordig wat ouder , en wat met hun tijd meegegaan.
Midden jaren 90 volgen mij , met hun "thake that" imitatie.
En een westerse producer in de hand genomen

http://nl.youtube.com/watch?v=WLGtPiImicI&feature=related

Er wordt aan getwijfeld of dit wel de echte Sketlovata betreft. Ze schijnen overigens maar uit twee leden te (hebben?) bestaan, die andere twee jongens uit het clipje bij Novi God zijn er maar eventjes bijgezet, ze zingen samen in het al even geweldige groepje Chernilnoe Nebo, van dezelfde producer. Een recenter filmpje daarvan vind je hier.

Die producer, die Sergey Kuznecov schijnt te heten, blijkt overigens nog wel meer van dit soort dingen te doen. Opvallend is dat zijn voorkeur hierbij toch vooral lijkt te gaan naar jonge knaapjes (waarbij ik natuurlijk geen uitspraak wil doen in inzake een door een forumlid hierboven geopperde verdachtmaking :D) . Een overzicht vind je op zijn website (klik op de in 't groen knipperende rechthoekjes).

Voor meer info over Sketlovata (toch nog steeds mijn favoriete Kuznecov-productie), klik hier.

Maar, om even on-topic te blijven, hier vind je een filmpje van nog een 'project' van onze kindervriend. Terug met beelden van zijn studio. Wie even oplet, ziet naast die SQ-1 ook nog een SH-32 en een Virus Indigo.

En, waarom niet, nog even dit. Ik weet niet of ook dit van de hand is van meneer Kuznecov (het ventje lijkt toch wel wat op Alis), maar zwaar de moeite is het zeker!

En, waarom niet, nog even dit. Ik weet niet of ook dit van de hand is van meneer Kuznecov (het ventje lijkt toch wel wat op Alis), maar zwaar de moeite is het zeker!

Als je ziet hoe hoog ze die gast zijn jeans hebben gekregen :kont:

Je zou voor minder zo hoog zingen!

.

cool nog meer filmpjes. Dikke studio hoor. :dubbel:
Mooie sm 57 voor de zang.
Wat is eigenlijk die synth waar die op speelt?

Das een sm58 zonder kop. Dan lijkt het ook qua geluid iets meer op een sm 57 .. ietsjes helderder

Back