Pulsar II's voor WEINIG!!

*Creamware reclame modus aan*

Ik kreeg net het nieuwe Feedback magazine in de bus, zat ook een stukje bij over de uitverkoop. Moest dit toch even melden:

Creamware Pulsar II : Eur. 599,- !!

Da's dus echt helemaal niet duur voor een Pulsar 2, (bij Thomann staan ze nog altijd voor 1266,-!) ik zou er bijna zelf eentje kopen, maar monitors staan nu helaas bovenaan mijn lijst.

Dus bij deze wil ik dit iedereen weer eens hoe geweldig deze beestjes zijn, en mocht iemand er eentje gaan kopen, vergeet dan niet even contact met mij (of andere CW gebruikers op het forum) op te nemen want dan geldt nog altijd deze actie van CW: http://www.creamware.de/en/Home/Useraktion/default.asp

*Creamware reclame modus uit*

:okdan:

net de laatste gekocht

net de laatste gekocht

Ik heb net de laatste gekocht, echt waar! bellen kan nooit kwaad natuurlijk, maar ik geef geintersseerden weinig kans, sorry folks

Sjesus! Da's niet duur.

Dat betekend dat de 2e hands prijzen ook als een gek dalen natuurlijk.

Er is hier al sprake geweest van eventuele speculaties over failliesement van Creamware.
Ik hoop het niet maar wat zijn die gasten van plan joh!

Of feedback dumpt ze gewoon tegen inkoopsprijs. Waarom?

ze stoppen met de verkoop van creamware vanwege de slechte service en...... volgens hun een dreigend faillisement (misschien iets te ruim geinterpreteerd door mij, maar kwam er wel op neer)

Laatst gewijzigd:
Ha, slechte service, moeten ze bij Feedback nodig zeggen! :)

Maar ja, jammer dat ze ermee stoppen. Wat er waar is van dat dreigend faillissement weet ik niet, ik heb hier nog altijd helemaal niets substantieels over gehoord, behalve dit soort prijsdalingen en acties van de kant van CW, maar dat kan ook verband houden met evt. nieuwe generatie DSP kaarten.
De tijd zal het leren.

maarre Justketchup, heeft er al iemand geprofiteerd van jouw Pulsar aankoop, met die gratis plugin actie bedoel ik? Anders zou ik graag diegene zijn *D ...gratis plugin is nooit weg natuurlijk :D

Origineel geplaatst door King of Snake
maarre Justketchup, heeft er al iemand geprofiteerd van jouw Pulsar aankoop, met die gratis plugin actie bedoel ik? Anders zou ik graag diegene zijn *D ...gratis plugin is nooit weg natuurlijk :D

Je krijgt mijn STS-4000 als je mij opgeeft als degene die jou de Pulsar II aanbevolen heeft:

http://www.creamware.de/en/Home/Useraktion/default.asp

hey, get in line! Ik was hier het eerst! :D

had ik nou maar gewoon een PB gestuurd! Dan was Lotuz niet eens op het idee gekomen ;)

en ik heb alleen maar een STS3000 om je om te kopen, damn!!!
Maar ik vertrouw op je rechtvaardigheid. (oftwel: als je mij kiest, zullen eeuwig geluk en mooie vrouwen jou ten deel vallen...ik heb namelijk speciale krachten....dat zou je toch niet willen missen hé?)

en als ik het niet doe haal ik het einde van de maand niet zeker ;)

ik ken die kettingbrieven...... tja ik heb je een pb (weer wat geleerd) gestuurd met hoe ik er over denk, die STS 4000 kost ook best geld.... en echt rijk ben ik niet

waarom denk je dat ik zo lang heb gewacht met een fatsoenlijke kaart te kopen... ;)

maar ik zal me nog even beraden.... dat ding komt toch pas volgende week binnen

ja ik weet het, maakte ook maar een grapje. Maar het lijkt me beter om verdere "onderhandelingen" niet op het open forum te voeren.

Agreed.

Ik zie wel of ik een mailtje krijg van Heinz. ;)

ff een beetje [off topic]........

wat brengt een Pulsar II Z Link met Luna Breakoutbox 8-in/8-out 2e hands nog op ?????

gr. Mario

Back