onder_de_kast
Nieuwkomer
Hoi,
Ik zit met het volgende;
Het is mogelijk om via een CompactFlash Card Wav of AIFF bestand up te loaden in het apparaat. De handleiding zegt me dat ik de CFCard eerst in het apparaat (off) te plaatsen, dan het apparaat op te zetten. Dan moet je die CFCard met de SP 404 formateren.
Dat allemaal heb ik gedaan. Veder zegt de handleiding om je samples in de map (root folder) te plaatsen.
Als ik men CFCard open in men pc dan zie ik niet de map 'root folder' maar de mappen;
Roland/
BKUP1 (tot en met BKUP9)
BKUPA (tot en met BKUPC)
SP404
Dat ziijn de mappen die ik zie (maar niet die map 'root folder')
Moet ik nu zelf die map aanmaken, of begrijp ik het verkeerd met die 'root folder' ...
Hb in de mappen; Roland de wavs gezet, dan nekeer in de map SP404 en dan nekeer in de mappen BKUPA en BKUPB, maar nog steeds kan ik met men apparaat geen samples uploaden en duid op het apparaat aan dat de CFCar nog steeds leeg is.
Kan het misschien zijn dat ik de verkeerde wav file heb, ... ik heb men zelf gemaakte mp3 (van FruityLoops) via Adobe Audition geconverteerd naar wav.
Daar heb je drie soorten Wav files staan;
A/mu-Law Wave (*.wav)
ACM Wavform (*.wav)
DVI/IMA ADPCM (*.wav)
Microsoft ADPCM (*.wav)
Windows PCM (*.wav)
Ik neemde de onderste "Windows PCM (*.wav) altijd.
Kan het daarom ook zijn dat ik de verkeerde wav extentie gebruik ?
Ik hoop dat iemand me kan verder helpen,
MVG, David
Ik zit met het volgende;
Het is mogelijk om via een CompactFlash Card Wav of AIFF bestand up te loaden in het apparaat. De handleiding zegt me dat ik de CFCard eerst in het apparaat (off) te plaatsen, dan het apparaat op te zetten. Dan moet je die CFCard met de SP 404 formateren.
Dat allemaal heb ik gedaan. Veder zegt de handleiding om je samples in de map (root folder) te plaatsen.
Als ik men CFCard open in men pc dan zie ik niet de map 'root folder' maar de mappen;
Roland/
BKUP1 (tot en met BKUP9)
BKUPA (tot en met BKUPC)
SP404
Dat ziijn de mappen die ik zie (maar niet die map 'root folder')
Moet ik nu zelf die map aanmaken, of begrijp ik het verkeerd met die 'root folder' ...
Hb in de mappen; Roland de wavs gezet, dan nekeer in de map SP404 en dan nekeer in de mappen BKUPA en BKUPB, maar nog steeds kan ik met men apparaat geen samples uploaden en duid op het apparaat aan dat de CFCar nog steeds leeg is.
Kan het misschien zijn dat ik de verkeerde wav file heb, ... ik heb men zelf gemaakte mp3 (van FruityLoops) via Adobe Audition geconverteerd naar wav.
Daar heb je drie soorten Wav files staan;
A/mu-Law Wave (*.wav)
ACM Wavform (*.wav)
DVI/IMA ADPCM (*.wav)
Microsoft ADPCM (*.wav)
Windows PCM (*.wav)
Ik neemde de onderste "Windows PCM (*.wav) altijd.
Kan het daarom ook zijn dat ik de verkeerde wav extentie gebruik ?
Ik hoop dat iemand me kan verder helpen,
MVG, David