Op algemeen verzoek werd een lijst van huidige gebruikers van de Lassence modules en systemen ter beschikking gesteld op de www.bluebay.be site.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Heb je ooit VCS3s gezien... Weet je wat die kosten? Nu wil ik deze niet direct daarmee vergelijken, maar ik zou zeggen, niet alleen maar op sampletjes afgaan...
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Heb je ooit VCS3s gezien... Weet je wat die kosten? Nu wil ik deze niet direct daarmee vergelijken, maar ik zou zeggen, niet alleen maar op sampletjes afgaan...
Origineel geplaatst door Gunhed
Deze kun je ook niet eens indirect vergelijken met een VCS. Heb je het over wat het kost kun je het bijna niet eens met een A100 basis II systeem vergelijken. Ik denk dat dit Belgische beestje behoorlijk wat vettigheid moet kunnen produceren voor die prijs.
Goed nu ga ik eerst maar eens luisteren naar de samples.
Origineel geplaatst door C-Code
Hallo zeg 1860 euro.....alsof je een emmer leeg gooit. Ik heb op jullie site een hoop sounds beluisterd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze geen van allen echt bijzonder vind. Maar in ieder geval suc6 met het verkopen ervan !
Origineel geplaatst door bluebay
Feit is dat het kistje nokvol volgeladen is met analoge spitstechnologie en absoluut kwaliteits/gewicht/grootte gezien het best is. Hoeveel producenten maken trouwens een vergelijkbare wave multiplier? Enkel Serge bij mijn weten. We hebben zelfs tijdens onze demo sessies verschillende "Virtual Analogs" freaks kunnen bekeren naar de werkelijk analoge wereld. Fijn om te horen hoe ze bijvoorbeeld de Micro Q eerst de hemel in prezen en op het einde zeiden dat de Micro Q maar zus en zo was in vergelijking met de Lassence.