Leegverkoop KeyMusic Rdam

QBert

Ingeburgerd
Al ff aan de gang, leegverkoop bij KeyMusic Rotterdam. ALLES met 20% korting ivm verhuizing.
En aldus vandaag aangeschaft: een splinternieuwe keurig-in-doos-verpakte Yamaha Motif XS8 voor 2.559 !!! (volgens mij overal boven de 3.100).

Laatst gewijzigd:
het ziet er anders behoorlijk leeg uit daar! was er ook al langsgeweest maar toen waren ze helaas gesloten

Re: Leegverkoop KeyMusic Rdam

Origineel geplaatst door QBert
Al ff aan de gang, leegverkoop bij KeyMusic Rotterdam. ALLES met 20% korting ivm verhuizing.
En aldus vandaag aangeschaft: een splinternieuwe keurig-in-doos-verpakte Yamaha Motif XS8 voor 2.559 !!! (volgens mij overal boven de 3.100).

Koopje idd! gefeliciteerd. ;)

Thanx! Ben het hele weekend uit m'n bol gegaan op dat ding. Wat een geluiden en wat een geweldig klavier!
Klopt dat KeyMusic al behoorlijk leeg was, wellicht verstandig om even te bellen als je iets wilt. Ik liep meteen bij de ingang tegen de MOTIF aan. Had 'm net getest bij Feedback, net als de Korg M3, en besloten dat ik voor de MOTIF zou gaan... De verkoper had het erover dat er 3 stuks waren, ik weet niet of ik de laatste had.

Hadden ze toevallig ook nog een voorraad electrische gitaren liggen?

D'r hing vrijdag nog wel eea in de winkel, maar ik moet zeggen dat ik geen verstand heb van gitaren en daar verder ook nooit aandacht aan besteed. Je kunt misschien beter even bellen, anders ga je wellicht voor niks langs.

Ben gisteren weer ff geweest:

Voorbeelden:
Roland Fantom X6: 1.899 - 20% = 1.519,20
Korg M3 - 61: 2.195 - 20% = 1.756
Ik denk dat dit wel de showroom modellen betreft (sorry, didn't ask!)

Er stonden ook de nodige Midi-keyboardcontrollers, en nog de nodige softsynths in de vitrine.

Origineel geplaatst door QBert
Ben gisteren weer ff geweest:

Voorbeelden:
Roland Fantom X6: 1.899 - 20% = 1.519,20
Korg M3 - 61: 2.195 - 20% = 1.756
Ik denk dat dit wel de showroom modellen betreft (sorry, didn't ask!)

Er stonden ook de nodige Midi-keyboardcontrollers, en nog de nodige softsynths in de vitrine.

Weet je misschien ook of ze de Korg M3-88 hebben? *D

Back